۶ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۳۷

سردار علیزاده به مهر خبر داد:

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سه شهرستان لرستان/ 19 نفر دستگیر شدند

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سه شهرستان لرستان/ 19 نفر دستگیر شدند

خرم آباد - خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان لرستان از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در سه شهرستان استان خبر داد.

سردار کاظم علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پلیس استان به منظور ایجاد و حفظ امنیت و آرامش برای شهروندان اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به طور مستمر در دستور کار دارد، اظهار داشت: با کسانی که بخواهند با عرض اندام از شهروندان سلب آسایش کنند برخورد قاطعانه و قانونی صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه مشارکت عمومی و همراهی مردم در کاهش آسیب ها و جرایم نقش موثری دارد، افزود: همه طرح های پلیس برابر برآورد نیازسنجی های اجتماعی و بنابر درخواست مردم اجرایی می شوند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه روز گذشته طرح ارتقا امنیت اجتماعی در شهرستانهای دوره چگنی، الیگودرز و ازنا با همکاری پلیس های تخصصی، کلانتری و پاسگاه ها در مناطق مختلف این شهرستانها به اجرا در آمد، تصریح کرد: در این طرح 19 نفر از مزاحمان، سارق و فروشندگان مواد مخدر و مخلان نظم و امنبت عمومی شناسایی بازداشت شدند.

سردار علیزاده ادامه داد: در این طرح ماموران با هماهنگی مقام قضایی و دستگاه های مرتبط و با شگردهای خاص پلیسی طی عملیات های منسجم و هماهنگ شده، ضمن بازرسی از چندین منزل در محله های این شهرستان ها تعداد پنج دستگاه خودرو و موتور سیکلت متوقف و چندین قبضه چاقو و قمه و مقادیری مواد مخدر کشف کردند.

وی گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان دوره چگنی هفت نفر سارق، در شهرستان الیگودرز شش نفر فروشنده مواد مخدر و در شهرستان ازنا شش نفر فروشنده مواد مخدر و مزاحم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه استمرار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، وحشت قاچاقچیان، مخلان نظم و امنیت و شادمانی مردم را در پی داشته است، خواستار تعامل آحاد جامعه و دستگاه های مختلف در اجرای این طرح شد.

کد خبر 2064356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha