۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۲۷

مدیرعامل تراکتورسازی با مهر مطرح کرد:

مبلغ پیشنهادی جلالی به بودجه باشگاه نزدیک بود/ نحوه انتخاب دستیاران سرمربی

مبلغ پیشنهادی جلالی به بودجه باشگاه نزدیک بود/ نحوه انتخاب دستیاران سرمربی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با اعلام اینکه مبلغ مالی پیشنهادی جلالی به بودجه مدنظر باشگاه نزدیک است از نحوه انتخاب دستیاران وی خبر داد.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت کادر فنی این تیم ضمن بیان مطلب فوق گفت: شب گذشته هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تشکیل جلسه داد و ضمن بررسی شرایط دو گزینه سرمربیگری فصل آینده تیم یعنی محمد مایلی کهن و مجید جلالی در نهایت ضمن تقدیر از مایلی کهن رای به انتخاب مجید جلالی داد.

وی در همین خصوص افزود: ما با جلالی برای هدایت تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص مسائل مختلف از جمله مسائل مالی و نحوه انتخاب دستیاران به توافق کلی رسیده‌ایم و قرار است ظهر سه شنبه در تهران مذاکره نهایی خود را در خصوص جزئیات قرارداد انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تاکید بر اینکه مبلغ مالی پیشنهادی جلالی به بودجه مدنظر باشگاه نزدیک است، تصریح کرد: قرار است قرار داد وی ظرف امروز یا فردا به امضا برسد و او جزئیات برنامه‌های آماده سازی تیم را تاپایان هفته در اختیار ما قرار دهد.

وی در خصوص نحوه انتخاب دستیاران جلالی اظهار داشت: طبق توافقی که انجام داده ایم جلالی 4 دستیار خواهد داشت که دو کمک مربی همراه وی به تبریز می آیند و دو دستیار دیگر او نیز بومی خواهد بود. بر اساس همین توافق دستیار اول وی با خود جلالی به تبریز می آید و دستیار دومش بومی است.

کد خبر 2064581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha