۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵

"مشق عشق" به دست علاقمندان موسیقی رسید

"مشق عشق" به دست علاقمندان موسیقی رسید

آلبوم موسیقایی"مشق عشق" با نوازندگی تنبک علیرضا جواهری و تار و سه تار مازیار شاهی وارد بازار موسیقی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این آلبوم موسیقایی که توسط موسسه فرهنگی هنری آوای چکاد منتشر شده است در سه بخش تکنوازی سه تار بر اساس موسیقی خراسان، همنوازی سه تار و تنبک در دستگاه مخالف سه‌گاه و همنوازی تار و تنبک در دستگاه شور وارد بازار موسیقی شده است.

مازیار شاهی که در این آلبوم به عنوان نوازنده تار و سه تار حضور دارد از شاگردان محمدرضا لطفی، فرهاد فخرالدینی، محمد علی کیانی نژاد، یعقوب صحاف و کیوان ساکت بوده که در کارنامه هنری خود اجرای کنسرت‌های متعدد "نمایش گوشه ای از موسیقی ضربی ایران" همراه با بهمن رجبی، همکاری با گروه عارف به سرپرستی پرویز مشکاتیان و همکاری با گروه شیدا به سرپرستی محمدرضا لطفی را دارد.

علیرضا جواهری هم که در آلبوم "مشق عشق" نوازندگی تنبک را به عهده دارد از فارغ‌التحصیلان رشته موسیقی دانشگاه هنر است که تاکنون از حضور استادان و هنرمندانی چون شریف لطفی، هوشنگ کامکار، احمد پژمان، محمدرضا درویشی ، کامبیز روشن روان، سعید شریفیان، داریوش صفوت و عبدالرضا سجادی بهره برده است. تشکیل گروه ضرباهنگ و گروه موسیقی چکاد، همکاری با هنگامه اخوان و گروه بهار در کنسرت کشور استرالیا، اجرای کنسرت های متعدد با همکاری بهمن رجبی، اجرای کنسرت به همراه گروه عارف و سرپرستی پرویز مشکاتیان از جمله فعالیتهای این هنرمند در عرصه موسیقی است.

 

 

کد خبر 2064617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha