۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۴۵

در گفتگو با مهرعنوان شد:

آخرین وضعیت شجاعی و اشکان دژآگه/ فیزیوتراپ فولهام در برلین

آخرین وضعیت شجاعی و اشکان دژآگه/ فیزیوتراپ فولهام در برلین

مدیر برنامه‌های اشکان دژآگه آخرین وضعیت بازیکن ایرانی و مصدوم تیم فوتبال فولهام انگلستان و همچنین مسعود شجاعی را تشریح کرد.

محمودرضا فاضلی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت اشکان دژآگه و روند بهبودی این بازیکن اظهار داشت: خوشبختانه آسیب دیدگی اشکان رو به بهبودی است. او در حال حاضر در برلین به سر می‌برد. فیزیوتراپ باشگاه فولهام هم هفته‌ای دو، سه روز به برلین می‌آید و اشکان زیر نظر او تمرین می‌کند.

وی درباره زمان بازگشت دژآگه به تمرینات و میادین فوتبال تاکید کرد: فصل جدید مسابقات لیگ برتر انگلستان حدودا یک ماه و نیم دیگر شروع می‌شود. ان شاءالله اشکان از ابتدای فصل کنار تیمش خواهد بود. ممکن است او فصل آینده را یکی، دو هفته زودتر شروع کند و به مسابقات هم برسد.

مدیر برنامه‌های مسعود شجاعی همچنین در خصوص وضعیت این بازیکن برای فصل آینده و احتمال معاوضه او با بازیکن فیورنتینای ایتالیا گفت: من یا به سئوالی پاسخ نمی‌دهم و یا اگر جواب بدهم با صداقت آنرا بیان خواهم کرد. در این مورد می‌گویم که چنین چیزی صحت ندارد. برای مسعود در فصل آینده صحبت‌هایی هست ولی اینکه این صحبت‌ها به کدام سمت برود، قطعی نیست!

کد خبر 2071494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha