۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۳۳

نقل و انتقالات لیگ سیزدهم؛

دروازه‌بان نفت به تیم فوتبال راه‌آهن پیوست

دروازه‌بان نفت به تیم فوتبال راه‌آهن پیوست

دروازه‌بان فصل گذشته تیم نفت تهران با عقد قرارداد رسمی به تیم فوتبال راه‌آهن تهران پیوست.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان پیشین تیم نفت تهران بعد از به توافق رسیدن با مدیران باشگاه، دوشنبه 20 خردادماه در دفتر باشگاه راه‌آهن پای قرارداد خود را امضا کرد. این دروازه‌بان 27 ساله با ابراز امیدواری جهت کسب سهمیه آسیایی در فصل جدید برای راه‌آهن عنوان کرد که تلاش خود را خواهد کرد تا این باشگاه را به اهداف خود نزدیک‌تر کند.متن مصاحبه کوتاه با حامد فلاح را در زیر می‌خوانید.

وی همچنین افزود: به نظرم نسبت به تیم‌هایی که در لیگ برتر هستند، راه‌آهن شخصیت و جایگاه خوبی را کسب کرده است. هم از نظر مدیریتی و هم اینکه آقای ابراهیم‌زاده در راس کادر فنی این تیم حضور دارد و این خود یکی از امتیازاتی است که راه‌آهن در کسب سهمیه می‌تواند داشته باشد و دلیل اینکه راه‌آهن را انتخاب کردم این بود که امید دارم در این تیم سهمیه آسیایی را کسب خواهیم کرد.

دروازه‌بان جدید تیم راه‌‍آهن ادامه داد: فصل پیش که با ابراهیم‌زاده بودم، شناخت کاملی از این مربی بدست آوردم و به کارشان نیز اعتقاد دارم، تکنیک ایشان بسیار حرفه‌ای و قدرتمند است.

فلاح‌زاده همچنین گفت: آینده راه‌آهن با این سیستم مدیریتی که من دیده‌ام، آینده روشنی است و مطمئنم با این نظم و انضباطی که در کارشان دارند موفقیت حتمی در انتظار این باشگاه است. برای باشگاه راه‌آهن آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در کنار دوستان جدیدم بتوانم برای این باشگاه سودمند باشم.

کد خبر 2073684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha