۲۱ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۳۰

در ورزشگاه فولادشهر/

محمود یاوری امروز معارفه می شود/ آغاز تمرینات با حضور سرمربی جدید

محمود یاوری امروز معارفه می شود/ آغاز تمرینات با حضور سرمربی جدید

اصفهان – خبرگزاری مهر: مراسم معارفه محمود یاوری، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن عصر امروز سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه محمود یاوری، سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن که دوشنبه شب با مسئولان باشگاه اصفهانی به توافق رسید، عصر امروز سه‌شنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

قرار است بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ذوب‌آهن عصر امروز سه‌شنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حضور یابند و در مراسم معارفه یاوری شرکت کنند.

قرار است این مراسم در سالن کنفرانس ورزشگاه فولادشهر اصفهان با حضور مدیران باشگاه و جمعی از هواداران تیم اصفهانی برگزار شود.

بازیکنان ذوب‌آهن پس از برگزاری مراسم معارفه، تمرینات خود را در ورزشگاه فولادشهر آغاز خواهند کرد و زیر نظر محمود یاوری به تمرین می‌پردازند.

ذوب‌آهن برای ماندن در لیگ برتر دو بازی حساس پیش‌رو دارد و برای ماندن در لیگ برتر باید در روزهای 31 خرداد و 5 تیر ماه به مصاف پاس همدان برود و در مجموع دو بازی به پیروزی برسد.

فرهاد کاظمی، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن از عصر یکشنبه به دلیل اختلاف نظر با مدیران باشگاه ذوب‌آهن از جمع سبزپوشان اصفهانی جدا شد.

کد خبر 2073847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha