۲۲ خرداد ۱۳۹۲، ۱۷:۵۱

ثقتی:

نمایش "دختری درغبار" به روی صحنه می رود

نمایش "دختری درغبار" به روی صحنه می رود

رشت – خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت: نمایش دختری در غبار به کارگردانی و نویسندگی " علیرضا پارسی " کاری از " گروه تئاتر خورشید " به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی در مصاحبه با رسانه ها افزود: در این نمایش  از 26 تا 30 خرداد ماه ساعت هفت عصر در سالن وارش مجتمع خاتم الانبیاء (ص) به روی صحنه خواهد رفت.

وی اظهارداشت: در این نمایش هنرمندانی چون اکبر محبوبی فر، الهه فرخی، فریبرز زیده سرایی، مریم همرنگ، عباس دلیری و امین حسین زاده  نقش آفرینی می کنند.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت گفت: شقایق جوادپور (منشی صحنه)، اشکان نیک روش (دستیار صحنه)، مرتضی زحمتکش (مدیر صحنه)، خورشید محب پور (طراح لباس)، آرش شعاع شرق ( طراح بروشور)، مرتضی زحمتکش ( طراح پوستر)، محمد شکوری (انتخاب، اجرای موسیقی و نور)، سحر جعفری و رضا اخلاقی (اجرای گریم) و اشکان نیک روش ( طراح دکور) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

این نمایش سرگذشت دختری به نام " گلنار " را روایت می کند که نامادری اش با حیله و نیرنگ سعی دارد تا شوهرش را وادار سازد، " گلنار " را به عقد مرد میانسالی به نام " چنگیز " که راننده کامیون است در آورَد. سر انجام پس از مخالفت پدر، نامادری تصمیم می گیرد بر اذیّت و آزار " گلنار" بیافزاید.

" گلنار " در گنجه اتاق عروسکی به نام " گل پسر" دارد که هر وقت غصه دار می شود و یا دلش می گیرد با او صحبت و درد دل می کند و رازش را در میان می گذارد، روزی عروسک به آدم تبدیل می شود و ...

کد خبر 2074993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha