۲۳ خرداد ۱۳۹۲، ۱۴:۴۲

آیت الله صافی گلپایگانی:

برای حفظ دین و انقلاب باید در انتخابات شرکت کرد

برای حفظ دین و انقلاب باید در انتخابات شرکت کرد

قم - خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان تصریح کرد: باید برای حفظ دین و انقلاب در انتخابات شرکت و بدین وسیله هر چه بیشتر به ساحت دین و حجت بن الحسن(عج) خدمت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی قبل از ظهر پنج‌شنبه در دیدار مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم و جمعی از پاسداران سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه همه ما وابستگان به حضرت بقیه الله الاعظم(عج) هستیم، اظهار داشت: آنچه مهم است، احیای اسلام و ولایت ائمه اطهار(ع) و برنامه های قرآن کریم در جامعه است و ما نباید هیچگاه از مسئله احیای اسلام و دستورات نورانی آن غافل شویم.

وی همچنین با اشاره به فضیلت بالای ماه شعبان و تبریک اعیاد آن، گفت: در همه برنامه ها باید ولایت حضرت حجت(عج) را مد نظر قرار دهیم و در راستای رضایت خداوند و امام زمان(عج) گام برداریم.

استاد برجسته حوزه با تاکید بر اهمیت و سنگینی مسئولیت شیعه در زمان غیبت امام زمان(عج)، بیان داشت: همانطور که قرآن کریم تأکید می‌فرماید خواست و وعده خدا بر این است که مستضعفان بر زمین مسلط می شوند و تمام دنیا زیرسایه ولایت حضرت ولی عصر(عج) قرار می گیرد و دشمنان کنار می روند.

وی افزود: امروز به لطف الهی روز به روز بر عظمت اسلام و مسلمین افزوده می‌شود و در شرایط کنونی، شیعه باید به خوبی به مسئولیت‌های سنگینی که بر عهده دارد، عمل کند.

آیت الله صافی گلپایگانی همچنین در ادامه با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، جامعه متحول شد و امروز همه باید در راستای حفظ و احیای ارزشهای اسلامی گام برداریم، افزود: ما باید در راستای احیای اسلام و امر به معروف و نهی از منکر در جامعه قدم برداریم.

وی با اشاره به این که سپاه پاسداران در مسیر خدمت به اسلام و دین گام برمی‌دارد، گفت: همه مسائل و به ویژه انتخابات باید تحت الشعاع ولایت اهل بیت(ع) و خدمت به وجود مقدس امام زمان(عج) باشد.

این مرجع تقلید با تاکید بر این که همه ما باید در مسیر ولایت اهل بیت(ع) ثابت قدم باشیم، تصریح کرد: باید برای حفظ خط دین و انقلاب و اسلام، در انتخابات شرکت کرد و بدین وسیله هر چه بیشتر به ساحت دین و حجت بن الحسن(عج) خدمت کرد.

آیت الله صافی گلپایگانی در پایان گفت: انقلاب اسلامی مایه افتخار است و باید کاری کرد که روز به روز بر عظمت انقلاب و دین افزوده شود.

به گزارش مرکز خبر حوزه، در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین اکبری، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع)، با تبریک اعیاد شعبانیه، گزارشی از فعالیت ها و برنامه های سپاه قم ارائه داد.
 

کد خبر 2075398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha