۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۸:۵۷

محمد بیگی:

محبوبیت نظام جمهوی اسلامی با حضور حداکثری مردم در انتخابات ثابت شد

محبوبیت نظام جمهوی اسلامی با حضور حداکثری مردم در انتخابات ثابت شد

لنگرود – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان لنگرود مشارکت مردم در انتخابات را چشمگیر توصیف کرد و گفت: مقبولیت و محبوبیت نظام جمهوری اسلامی با این حضور حداکثری به دشمنان ثابت شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کمال محمد بیگی عصر جمعه در بازدید از شعب اخذ رای در این شهرستان افزود:  بیست و چهارم خرداد روز برگزاری یـکی از مهمترین رخـدادهای تاریخ ایران اسلامی بود که حضور پر رنگ و حماسی مردم این روز را به برگ زرینی در دفتر انقلاب تبدیل کرد.

وی همچنین با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌ های رای تصریح کرد: ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز با حضور با شکوه خود در پای صندوق‌ های رای مشت محکمی بر دهان استکبار زده است.

فرماندار لنگرود با بیان این‌که حضور پر شور و شعور مردم در انتخابات برگرفته از اعتقاد دینی و ملی و میهنی آنان به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام است، گفت: حضور سراسر شور و شعور مردم ایران در این حماسه سیاسی هیمنه پوشالی استکبار را به لرزه درآورد.

وی افزود: با اشاره به حضور مردم در پای صندوق‌ های رای بیان داشت: ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی امروز با حضور با شکوه خود در پای صندوق‌ های رای مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

محمدبیگی اظهار داشت: تبعیت از قانون و حضور حداکثری در پای صندوق‌ های رای برای ناامید کردن دشمنان اسلام و مسلمانان و نقش بر آب کردن توطئه آنان از توصیه‌ های مقام معظم رهبری در انتخابات 24 خرداد ماه امسال بود.

وی ادامه داد: حفظ نظام جمهوری اسلامی مهم و واجب است و حضور در پای صندوق های رای و شرکت گسترده در انتخابات از الزامات و مقدمات حفظ نظام است.

کد خبر 2076498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha