۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۲۰:۰۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

کسانی که با آرای مردم به قدرت می‌رسند باید مردم را باور داشته باشند

کسانی که با آرای مردم به قدرت می‌رسند باید مردم را باور داشته باشند

بندرعباس - خبرگزاری مهر: عضو شورای روحانیت شهرستان بندرعباس گفت: کسانی که با آرای مردم به قدرت می‌رسند قطعا باید این مردم را باور داشته باشند زیرا مردم آنها را امین خود دانسته و امانت‌ها را به آنها واگذار کرده‌اند.

حاج شیخ احمد عالی‌زاده، در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خلق حماسه سیاسی مردم استان در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیان داشت: سرنوشت کشور امانتی است در دستهای آحاد ملت که قطعا مردم با تکیه بر آموزه‌های اسلام می‌توانند مقدرات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی چهار سال آینده خود را به خوبی شکل دهند.

وی با اشاره به وظیفه سنگین مسئولان شوراها و ریاست جمهوری آینده افزود: کسانی که با آرای مردم به قدرت می‌رسند قطعا باید این مردم را باور داشته باشند زیرا مردم آنها را امین خود دانسته و امانت‌ها را به آنها واگذار کرده‌اند در نتیجه سعی و تلاش منتخبین نیز باید بر این باشد که با عمل کردن به وعده‌های انتخاباتی خود این باور متقابل را در مردم ایجاد کنند و با توکل بر خدا زمینه‌های رشد و شکوفایی مملکت خویش را فراهم آورد.

امام‌جمعه موقت اهل‌سنت بندرعباس با بیان اینکه لغزش‌ها و اشتباهات در مملکتی که به صورت شورایی و انتخاباتی اداره می‌شود به حداقل می‌رسد گفت: بنا به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) وظیفه منتخبان ملت این است که نقاط ضعف و قدرت شوراها و دولتمردان گذشته را بشناسند و ضعف‌های آن‌ها را در دولت خود ترمیم کرده و نقاط مثبت را تقویت بخشند.

وی با بیان اینکه با انتخاب فرد اصلح، دولتی مقتدر و شوراهایی کارآمد خواهیم داشت بیان کرد: اگر خدایی‌ناکرده دولت یا شوراهای آینده ضعیف و ناکارآمد باشند نتیجه عدم توجه و تحقیق مردم در انتخاب بهترین کاندیداها است.

عضو شورای روحانیت شهرستان بندرعباس با تاکید بر اهمیت حضور فعال و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: دشمنان و بدخواهان نظام و ملت بر بهت و حیرتشان نسبت به غیرت و اتحاد ملی مردم ایران افزوده شد و یک بار دیگر به این حقیقت دست یافتند که ملت ایران به احدی اجازه برهم زدن وحدت و اتحاد ملی، قومی و مذهبیشان را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه اشخاص و رسانه‌های معاند با نظام و ملت در انتخابات برای مردم  کاسه‌ای داغ تر از آش شده و خود را دایه‌‌ای دلسروز تر از مادر نشان می‌دهند تصریح کرد: دشمن با تمام ابزار رسانه‌ای و فرهنگی خود پا به میدان گذاشته است.

مدیرعامل انجمن خیریه دارالتوحید ضمن به تلاش بیگانگان و رسانه‌های غربی در ایجاد اختلاف و دلسرد کردن مردم در حضور پر شور در انتخابات، ابراز کرد: مردم ما هوشیارانه فریب عوام فریبی بعضی از رسانه‌ها و یا اشخاص معاند با نظام را نخوردند.

 

 

کد خبر 2076582

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha