۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۸:۴۷

"یادآوری" به پایان نزدیک می‌شود/ داستانی از مرگ و زندگی

"یادآوری" به پایان نزدیک می‌شود/ داستانی از مرگ و زندگی

سریال "یادآوری" به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل که بیشتر مراحل آن در سکوت خبری پیش می‌رود، 80 درصد تصویربرداری خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، "یادآوری" که پیش از این "رویاهای بیداری" نام داشت در معاونت برون مرزی صدا و سیما به عنوان اولین سریال شبکه آی فیلم ساخته می‌شود و بنا است از یک شبکه سراسری هم روی آنتن برود.

رویا غفاری نویسنده متن این سریال است که به تهیه‌کنندگی احمد زالی ساخته می‌شود و تا به حال ساخت 80 درصد آن به پایان رسیده است. شوکا زندباف تدوین همزمان سریال را انجام می‌دهد و علي علويان صداگذاری را برعهده دارد.

ساخت "یادآوری" از اوایل آذر سال گذشته در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای آغاز شده و در لوکیشن‌های گوناگونی در تهران، کرج و شمال کشور ادامه دارد و گروه این روزها به مدت یک ماه در روستای گرمدره به سر می‌برند.

مسعود رايگان، امير آقايي، رويا تيموريان، فرخ نعمتي، فرهاد قائميان، مهران احمدي، وحيد جليلوند، سهيلا رضوي، پريوش نظريه، ثريا قاسمي، پرويز پورحسيني، اميرحسين مدرس، بهناز جعفري، بهرام ابراهيمي، روزبه حصاری،‌ مريم بوباني، قاسم زارع، رضا آحادي، رحيم نوروزي، مهرداد ضيايي، افشين سنگ چاپ، سيدمهرداد ضيايي، قربان نجفي، خسرو فرخزادي، عليرضا اوسيوند، روح الله كماني، شبنم معززي، متين ستوده، شيما نيك پور، رها خداياري، صدف نورمحمد، پرديس احمديه، مهوش صبركن، حسين فرضي زاده، سام كبودوند، سپهر حق شناس، ميلاد يزداني، صادق بهاري و سينا محمدی‌فر از جمله بازیگران این سریال پربازیگر هستند.

داستان این سریال همانطور که از تعداد بازیگرانش برمی‌آید گستردگی فراوانی دارد و از داستان و داستانك‌هاي متعددي تشكيل شده كه با هم پيوند دارند. بخشی از آن ماورایی و درباره آدم‌هایی است که تجربه مرگ داشتند و زنده شده‌اند. برخی از شخصیت‌های این سریال در یک برزخ به سر می‌برند و گرچه در تلاشند بهتر زندگی کنند اما گذشته‌شان چنین اجازه‌ای به آنها نمی‌دهد. "یادآوری" داستان آدم‌هایی است که فرصت دوبار زندگی کردن به آنها داده شده، می‌میرند و باز می‌گردند. داستان مرگ و زندگی است. داستان آدم هایی که سرنوشت آن ها را به هم پیوند می دهد تا به جستجوی رازهای مدفون بپردازند و رشته از هم گسیخته زندگی‌شان را با نگاهی دیگرگون از نو بتابند...

مجری طرح "یادآوری" مجید فاضلی، مدیر تصویربرداری محمد ناصری، تصویر فردین ناصری، طراح گریم مجید اسکندری، مدیر هنری آیدین ظریف، صدابردار منصور شهبازی، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، برنامه‌ریز محمد ثقفی، منشی صحنه پانته‌آ حسینی و عکاس این پروژه امیرکورش اعرابی است.

کد خبر 2077245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha