۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۵۱

هیات رئیسه سازمان لیگ مصوب کرد؛

جام‌حذفی 12 شهریور آغاز می‌شود/ تقدیر از بازیکن اخلاق و آقای گل لیگ یک

جام‌حذفی 12 شهریور آغاز می‌شود/ تقدیر از بازیکن اخلاق و آقای گل لیگ یک

در سی‌امین نشست هیات رئیسه سازمان لیگ آزادگان، روز دوازدهم شهریورماه به عنوان زمان آغاز بیست و ششمین دوره جام حذفی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سی امین نشست هیات رئیسه سازمان لیگ آزادگان رأس ساعت 10 صبح امروز شنبه اول تیرماه با حضور مهدی تاج، غلامرضا بهروان، محمدرضا غفاری، علی زینعلی، حمید صادقی و آرش جابری برگزار شد.

در این نشست مقرر شد بیست و ششمین دوره رقابتهای جام حذفی (فصل 92-93) با حضور قهرمانان حذفی استان‌ها، نماینده شهرستان خرمشهر، 28 تیم حاضر در لیگ دسته دوم و 26 تیم حاضر در لیگ دسته اول و در مرحله بعدی با حضور 16 تیم حاضر در لیگ برتر و 16 تیم باقی مانده از مرحله اول برگزار شود که زمان آغاز این مسابقات 12 شهریور امسال اعلام شده است.

همچنین طبق اعلام سایت سازمان لیگ، حاضران در این نشست تصمیم گرفتند از بهترین بازیکن اخلاق و بهترین گلزن لیگ دسته اول در مراسم برترین‌های لیگ برتر تقدیر شود.

سازمان لیگ فوتبال ایران از دو بخش تشکیل شده که لیگ برتر آن خلیج فارس نام دارد و  در این جلسه مقرر شد نام لیگ دسته اول کشور نیز به حامیان مالی واگذار شود، به همین منظور حامیان مالی و شرکت‌ها می‌توانند حداکثر تا یک هفته پیشنهاد کتبی خود را به سازمان لیگ ارسال دارند.
 

کد خبر 2081885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha