۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۸:۴۱

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس؛

واگذاری سهام پرسپولیس ارتباطی با پایان همکاری رویانیان ندارد

واگذاری سهام پرسپولیس ارتباطی با پایان همکاری رویانیان ندارد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد واگذاری سهام پرسپولیس ارتباطی با پایان همکاری محمد رویانیان با این باشگاه ندارد.

حسین قدوسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص بحث جدایی محمد رویانیان از باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: برخلاف تصورات، بحث پایان همکاری احتمال رویانیان با باشگاه پرسپولیس ذره‌ای به ارتباط‌های بین این باشگاه با هولدینگ سورینت ندارد.

وی افزود: اینکه تصور شود مدیرعامل پرسپولیس می‌خواهد سهام باشگاه به شرکت سورینت واگذار شود و دلیل کنار گذاشتن او ریشه در این مسائل دارد، یک خیال واهی است. مگر مدیرعامل تصمیم گیرنده است که سهام پرسپولیس به چه کسی واگذار شود زیرا سال‌ها است که واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در حد یک شعار و رویا باقی‌مانده و عملی نشده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: اگر مدیرعامل می‌توانست تصمیم بگیرد سهام به چه افرادی واگذار شود، تا به امروز عابدینی‌ها، غمخوارها، انصاریفرد‌ها، کاشانی‌ها، قریب‌ها، فتح‌الله‌زاده‌ها و واعظ آشتیانی‌ها این کار را انجام داده بودند. واگذاری سهام یک پروسه کاملا اداری دارد که وزارت اقتصاد و دارایی، وزارت ورزش و جوانان، سازمان خصوصی‌سازی کشور، سازمان بورس و فرابورس ارگان‌هایی هستند که در خصوص چگونگی واگذاری سهام این دو باشگاه تصمیم می‌گیرند.

وی اضافه کرد: این ارگا‌ن‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند سهام باشگاه پرسپولیس با چه شرایط و طبق چه قوانینی به بخش خصوصی، پیشکسوتان و هواداران واگذار شود. در این شرایط آیا فکر می‌کنید مدیرعامل دیگری بیاید، می‌تواند در این خصوص تصمیم‌گیری کند؟. اینها واقعا تصورات خنده‌داری است، پس بنابر این بهتر است به این مسائل غیر واقعی توجه نشود.

قدوسی همچنین خاطرنشان کرد: همکاری و تفاهم‌نامه‌های که باشگاه پرسپولیس و سورینت در خصوص هواپیمای اختصاصی و همچنین شبکه جهانی پرسپولیس TV امضا کردند، موضوعی است که طی روزهای اخیر بیان شد اما بحث تغییرات احتمالی در پرسپولیس ماجرایی است که ظاهرا از چند وقت پیش مطرح شده بود زیرا یکی از گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه اعلام کرده که از یک ماه پیش با او مذاکره شده است.

وی با بیان اینکه تنها خواسته است به این موضوع تاکید کند که این ماجراها ذره‌ای به ارتباطات باشگاه با هولدینگ سورینت ندارد، گفت: به هر حال در مورد محمد رویانیان هم خودش اعلام کرده استعفا نداده است و عصر امروز راهی کازان می‌شود تا با مسئولان باشگاه رابین کازانروسیه  مذاکره کند. فردا هم پس از توافق بین مدیران دو باشگاه، تاریخ برگزاری بازی دوستانه دو تیم پرسپولیس با رابین کازان مشخص می‌شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: در روز ولادت حضرت مهدی (عج) متاسفانه اخباری مطرح شد که باعث نگرانی اعضای تیم و هواداران شده است که امیدواریم در روزهای آتی تصمیماتی اتخاذ شود که به آینده پرسپولیس لطمه وارد نکند.

به گزارش خبرنگار مهر، این صحبت‌ها درحالی از سوی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس مطرح شد که عدم ثبات مدیریتی یکی از چالش‌های اصلی پرسپولیس در یک دهه اخیر بوده است. همچنین پس از مطرح شدن بحث پایان همکاری محمد رویانیان با پرسپولیس، بار دیگر این نگرانی در بین هواداران بوجود آمد که ممکن است در این شرایط تغییر مدیر عامل باشگاه باعث افت پرسپولیس در لیگ سیزدهم شود.

ضمن اینکه با توجه به روی کار آمدن دولت جدید ممکن است مدیران جدید وزارت ورزش و جوانان خواهان تغییر دوباره در کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس شوند، اتفاقی که باعث می‌شود در کمتر از 2 ماه باشگاه پرسپولیس حضور 3 مدیرعامل را تجربه کند.

کد خبر 2083115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha