۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۸:۰۶

مالکی در گفتگو با مهر:

تغییرات در پرسپولیس را مثبت تلقی می‌کنیم/ هیات مدیره قوی‌تر به نفع مدیرعامل است

تغییرات در پرسپولیس را مثبت تلقی می‌کنیم/ هیات مدیره قوی‌تر به نفع مدیرعامل است

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه امروز به هیات مدیره یک نیروی جدید اضافه شده و یک نیروی جدید هم مدیریت باشگاه را برعهده می‌گیرد، گفت: من تغییر و تحولات در مدیریت باشگاه پرسپولیس را مثبت تلقی می‌کنم.

فداحسین مالکی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت محمد رویانیان ضمن بیان مطلب فوق گفت: رویانیان در این مدت خودشان هم اعلام کرده بودند اگر از مدیرعاملی باشگاه کنار بروند، در هیات مدیره باقی می‌مانند که این اتفاق افتاد و ایشان همچنان در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی در مورد اینکه برخی از کارشناسان معتقد هستند کنار رفتن رویانیان از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس موجب به هم ریختگی در این باشگاه می‌شود، افزود: برای چه باید این اتفاق بی‌افتد، الحمدالله همه کارها تا به امروز به بهترین شکل پیش رفته، بازیکنانی که مد نظر دایی بوده، جذب شده‌اند و تیم برنامه‌ آماده‌سازی خود را در پیش گرفته است.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه رویانیان در ابتدا تردید داشت به روسیه برود اما پس از آن راهی این کشور شد، اظهار داشت: گزینه احتمالی مدیرعاملی پرسپولیس مشخص است و با مسئولان وزارت در این خصوص توافقاتی داشته‌ایم که در نشست هیات مدیره در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد.

مالکی در مورد اینکه آیا بهتر نبود به جای پایان همکاری، اقدامات لازم برای تمدید ماموریت رویانیان از ستاد کل به باشگاه بصورت صورت می‌گرفت؟، خاطرنشان کرد: بعضی از شرایط درست نیست، ضمن اینکه ایشان به عنوان عضو هیات مدیره در باشگاه به فعالیت‌شان ادامه می‌دهند. به نظر من هرچقدر هیات مدیره قوی‌تر باشد، به نفع مدیرعامل خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز به هیات مدیره یک نیروی جدید اضافه می‌شود و یک نیروی جدید هم مدیریت باشگاه را برعهده می‌گیرد. قطعا نباید این تغییر و تحولات را از دریچه منفی زیر نظر بگیریم و من هم این تغییر و تحولات در پرسپولیس را مثبت تلقی می‌کنم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین گفت: تا به امروز هیات مدیره سعی کرده است در همه شرایط از مدیریت باشگاه حمایت کند و برنامه‌ریزی‌های مناسبی را برای پیشرفت باشگاه انجام دهیم. در این شرایط هم به نظر من اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد و آینده مثبتی را برای باشگاه تلقی خواهم کرد.

کد خبر 2083295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha