۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۰۵

در گفتگو با مهر؛

دستیار مجید جلالی دلایل جدایی زودهنگامش از تراکتورسازی را اعلام کرد

دستیار مجید جلالی دلایل جدایی زودهنگامش از تراکتورسازی را اعلام کرد

مربی پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه به دلیل اختلاف نظر جزئی که در مورد مسائل فنی با جلالی داشتم از این تیم جدا شدم، گفت: تفاوت دیدگاه در طول زمان باعث بروز مشکلات بزرگ و کدورت فی ما بین می‌شد بنابراین تصمیم گرفتم تا به وجهه هر دو ما آسیب نرسد.

جلال چراغپور در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دلیل جدایی خود از تیم فوتبال تراکتورسازی ضمن بیان مطلب فوق گفت: من با باشگاه تراکتورسازی قراردادی امضا نکرده بودم که بخواهم از سمت خود کناره‌گیری کنم. هم من در مرحله تست شرایط حضورم در تیم تراکتورسازی بودم و هم باشگاه در مرحله تست من قرار داشت.

وی در همین خصوص افزود: من به اتفاق آقای جلالی سه هفته کار مشترک در تیم تراکتورسازی انجام دادیم که خیلی خوب بود اما در جریان کار نکاتی را دیدم که دیگر صلاح ندانستم ادامه همکاری دهم.

چراغپور تاکید کرد: من و جلالی قرار بود در تیم تراکتورسازی کار بزرگی را انجام دهیم اما تفاوت های جزیی بین دیدگاه فنی من و وی وجود داشت که در طول زمان باعث بروز مشکلات بزرگ و کدورت فی ما بین می‌شد بنابراین تصمیم گرفتم تا به وجهه هر دو ما آسیب نرسد.

مربی پیشین تیم تراکتورسازی تصریح کرد: از طرفی طی این مدت همکاری مشترک برخی افراد با جلالی تماس گرفته بودند و می‌گفتند که چراغپور بعد از یک یا دو ماه همکاری تیم را ول می کند و می رود. من برای این که شاهد تکرار این موضوع نباشم تصمیم گرفتم که از همان اول با دقت همه چیز را بررسی کنم تا در آینده مشکلی به وجود نیاید.

وی تاکید کرد: تصمیم من قطعی بوده چون بر اساس تفکر و بررسی زیاد این تصمیم را گرفتم.

چراغپور در خاتمه در پاسخ به این پرسش که چه کسی جایگزین شما در کادر فنی تیم تراکتورسازی خواهد شد خاطر نشان کرد: من نمی دانم چه کسی قرار است جایگزین من شود چون دیگر این موضوع برایم اهمیت نداشته و پیگیر آن نیز نیستم.

کد خبر 2083812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha