۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۶

جمیری در گفتگو با مهر:

رضایت‌مندی مردم باید مدنظر صنایع نفت و گاز باشد/ نامه اعتراض نمایندگان مجلس به وزیر نفت

رضایت‌مندی مردم باید مدنظر صنایع نفت و گاز باشد/ نامه اعتراض نمایندگان مجلس به وزیر نفت

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعتراض نمایندگان استان به آزمون استخدامی شرکت گاز به نتایج آزمون استخدامی شرکت گاز گفت: رضایت‌مندی جوانان و مردم استان بوشهر باید مدنظر صنایع نفت و گاز باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، عده زیادی از جوانان بومی و تحصیل کرده استان بوشهر که در آزمون استخدامی شرکت گاز شرکت کرده بودند، در این آزمون پذیرفته نشدند و اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

پس از این اعتراض، نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی در تریبون‌های مجلس و همچنین صحبت با مسئولان، خواستار تجدید نظر در این زمینه شدند. امام جمعه بوشهر نیز در خطبه‌های نماز جمعه بر تجدید نظر در نتایج این آزمون تاکید کرد.

عبدالکریم جمیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مهم‌ترین مساله در جامعه ما توجه به موضوع اشتغال جوانان است و دولتمردان وظیفه دارند با برنامه‌ریزی دقیق به این مطالبات پاسخ دهند.

وی افزود: استان بوشهر قطب بالقوه انرژی کشور است و توان بالایی در جذب نیروی کار به‌منظور اجرای پروژه‌های عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در گسترده استان را دارا است.

جمیری با انتقاد از وضعیت سهمیه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز استان بوشهر خاطرنشان کرد: سهمیه 50 درصدی اشتغال نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز به سختی تحقق می‌یابد و توقع ما این است که مسئولان وزارت نفت در پروسه جذب و به‌کارگیری نیرو رضایت‌مندی جوانان استان بوشهر را مدنظر قرار دهند.

ارسال نامه اعتراض نمایندگان مجلس به وزیر نفت

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه این سهمیه که حق مسلم جوانان استان بوشهر است، به سختی تحقق می‌یابد و این امر سبب نگرانی مردم شده است.

وی با اشاره به اعتراض جوانان استان بوشهر به نتایج آزمون استخدامی شرکت گاز، اضافه کرد: در این ارتباط نامه‌ای با امضای سه نفر از نمایندگان استان به وزیر نفت ارسال کرده‌ایم و با ابراز گلایه از وضعیت نیروهای بومی خواستار رسیدگی به وضعیت جذب نیرو و اعمال حقوق جوانان استان شده‌ایم.

جمیری بیان کرد: امیدواریم این مساله به‌صورت جدی مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد و جوانان توانمند و متخصص استان بوشهر اطمینان پیدا کنند که حداقل حقوق ایشان پرداخت می‌شود و می‌توانند از توان و ظرفیت خود برای خدمتگذاری به کشور و توسعه صنایع نفت و گاز بهره‌مند شوند.

کد خبر 2086162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha