۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۲۱

خوردبین در گفتگو با مهر:

نمی‌خواستم گزینه مدیرعاملی به من تحمیل شود/ حکمی نگرفتم که برکنار شوم

نمی‌خواستم گزینه مدیرعاملی به من تحمیل شود/ حکمی نگرفتم که برکنار شوم

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقات که طی روزهای اخیر پیرامون این باشگاه و حضور وی در هیات مدیره رخ داده است گفت: وقتی متوجه شدم باید در جلسه هیات مدیره مدیرعامل را به ما تحمیل کنند از حضور در این نشست کناره‌گیری کردم.

محمود خوردبین در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب افزود: متاسفانه طی روزهای گذشته اخباری پیرامون حضور من در جلسه هیات مدیره و دلایل کناره گیری ام مطرح شده بود که بیش از هرچیز به خاطر غرض ورزی شخصی و اطلاعات اشتباه منتشرکنندگان این اخبار بود.

وی تاکید کرد: دوستانی که منافع شان به خطر افتاده بود موضوعاتی را پیرامون من مطرح کردند که درست نبود. گفتند که به خاطر اینکه رویانیان نخواست با خوردبین روبرو شود به نشست نرفت در حالی که من روز قبل اعلام کرده بودم در جلسه وزارت ورزش شرکت نخواهم کرد. برخی عنوان کرده اند که من علاقه دارم این پست را بگیرم اما باید اعلام کنم که من در طول دوران فوتبالم هیچ وقت نخواسته ام که به هر قیمتی پستی داشته باشم و از هر طریقی به این پست برسم. اگر می خواستم این کار را کنم مطمئن باشید که الان در هیات مدیره می ماندم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که سالها سرپرست تیم فوتبال این باشگاه بوده است خاطرنشان کرد: در این مدت جواب هیچکس را ندادم تا فکر نکنند که می خواهم خودم را به پرسپولیس نزدیک کنم. من برای کارم ارزش قائل هستم و نمی خواهم به هر قیمتی پست بگیرم. زمانی که متوجه شدم می خواهند در هیات مدیره گزینه مدیرعاملی شان را به ما تحمیل کنند اعلام انصراف کردم.

محمود خوردبین با بیان اینکه برای حضور در هیات مدیره حکمی دریافت نکرده که بخواهند برکنارش کنند در پاسخ به این پرسش که آیا اگر مجددا از شما دعوت شود عضو هیات مدیره خواهید شد گفت: من مشکلی برای کمک به پرسپولیس ندارم و هر وقت لازم باشد برای خدمت به این تیم آماده هستم اما به شرطی که اجازه بدهند تصمیمی را بگیریم که به نفع پرسپولیس باشد. اگر قرار است مدیر فوتبالی در پرسپولیس نباشد چه بهتر همین آقای رویانیان را حفظ کنند که دو سال هم تجربه دارد. 

کد خبر 2087133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha