۱۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۶:۳۷

عباس محمدرضایی در گفتگو با مهر:

انتظار چنین رفتاری از مسئولان استقلال را نداشتم/ با فولاد به تیم ملی می‌رسم

انتظار چنین رفتاری از مسئولان استقلال را نداشتم/ با فولاد به تیم ملی می‌رسم

هافبک فصل گذشته استقلال با انتقاد از رفتار مسئولان این باشگاه با وی گفت: انتظار چنین رفتاری را از استقلالی‌ها نداشتم. واقعا از این که به این تیم رفتم پشیمان هستم.

عباس محمدرضایی در گفتگو با مهر، در خصوص مشکلاتی که برای این بازیکن هنگام تسویه با استقلال پیش آمد، یادآور شد: نمی‌دانم چرا این رفتارها را انجام می‌دهند. قرار بود به خوبی و خوشی از این تیم جدا شوم ولی به یک باره گفتند باید مطالبات خود را به آنها ببخشم تا با من تسویه حساب کنند.

وی افزود: حرف من این است وقتی مرا نمی‌خواهند باید تسویه کنند. ما با هم در این زمینه توافق کرده بودیم ولی وقتی به باشگاه رفتم رفتار دیگری را از استقلالی‌ها دیدم. واقعا در شخصیت خودم نمی‌بینم که درباره این مسایل بحث کنم.

بازیکن سابق تیم فجرسپاسی اظهار داشت: تنها 50 درصد از قراردادم را از استقلال دریافت کرده‌ام. واقعا اگر می‌دانستم این برخورد را از استقلال می‌بینیم با همه مشکلاتی که داشتم در فجر می‌ماندم. وقتی این رفتارها را می‌بینم از رفتن به استقلال پشیمان هستم.

محمدرضایی در خصوص پیوستنش به تیم فولاد خوزستان گفت: فولاد در این چند سال همواره جزو تیم های خوب و مدعی بوده که زیبا بازی می‌کند. در این تیم آرامش کافی خواهم داشت و می‌خواهم از فولاد به تیم ملی برسم.

 

کد خبر 2087478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha