۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۲۰:۱۲

سیاوش اکبرپور:

نیکبخت می‌تواند مفید باشد/ شرایط استقلال روز‌به‌روز بهتر خواهد شد

نیکبخت می‌تواند مفید باشد/ شرایط استقلال روز‌به‌روز بهتر خواهد شد

سیاوش اکبرپور با بیان اینکه حضور نیکبخت در استقلال می تواند مفید و مثمرثمر باشد، گفت: با تمریناتی که انجام می دهیم و اردویی که در اوکراین خواهیم داشت، شرایط استقلال روزبه‌روز بهتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هافبک تیم استقلال تهران در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: من با استقلال قرارداد داشتم و نیازی به تمدید نبود تنها بر روی مساله مالی با مدیرعامل باشگاه به توافق رسیدیم و این فصل هم در خدمت تیم محبوبم استقلال هستم.

سیاوش اکبرپور در خصوص حضور نیکبخت واحدی در استقلال گفت: علیرضا از دوستان بسیار صمیمی من است و با توجه به اینکه چندین سال در استقلال نیز بوده است، می تواند بازهم به این تیم کمک کند.

وی خاطر نشان کرد: درست است که او دو سال به تیم رقیب ما پرسپولیس رفت اما این دلیل نمی شود که بگوییم استقلالی نیست. با توانایی هایی که نیکبخت واحدی دارد و با شناختی که امیر قلعه نویی از وی دارد او می تواند به استقلال کمک کند.

هافبک تیم استقلال تهران اردوی یک هفته ای این تیم را در اوکراین که از روز شنبه آینده شروع می شود را بسیار مثبت دانست و گفت: ما یک هفته در اوکراین اردو خواهیم زد و برای آمادگی هرچه بیشتر دو بازی تدارکاتی نیز انجام خواهیم داد تا بتوانیم با یک شرایط بسیار خوب خود را برای حضور در لیگ امسال آماده کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بازیکنانی که جذب کردیم همگی در شرایط خوبی بسر می برند و فکر می کنم پس از تمریناتی که انجام می دهیم، بتوانیم با آمادگی خوب خود را برای مسابقات سنگینی که در پیش داریم آماده کنیم.

اکبرپور در پایان از حضور هواداران استقلال در تمرین اظهار رضایت کرد و گفت: در این جند روز واقعا هواداران ما را تنها نگذاشتند و من امیدوار هستم که این روند تا پایان فصل ادامه داشته باشد.

کد خبر 2088501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha