۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۵۹

در سه سال گذشته صورت گرفت/

ورود 80 هزار پرونده به دادگستری آبادان

ورود 80 هزار پرونده به دادگستری آبادان

آبادان - خبرگزاری مهر: رئیس دادگستری آبادان گفت: در سه سال گذشته 80 هزار پرونده وارد دادگستری آبادان شد که به خوبی مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت اله بهروزی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آبادان با قدردانی از تلاشهای دادستان پیشین آبادان گفت: وی در یک دهه حضور خود در خوزستان و حدود سه سال در آبادان خدمات ارزشمندی را به انجام رساند.

وی با اشاره به وجود 14 هزار پرونده در دادسرای آبادان در هنگام ورود وی افزود: در حدود سه سال 80 هزار پرونده وارد دادسرای آبادان شد که تاکنون 88 هزار پرونده مختومه شده و موجودی پرونده های فعلی به شش هزار پرونده می رسد.

بهروزی با اشاره به سایر فعالیتهای صورت گرفته اظهار کرد: زمینه برای جهش دادستان آینده مهیا است. فضای فعلی موجود در دادگستری به نحوی است که دادستان جدید با کمترین دغدغه می تواند کار خود را آغاز و به انجام برساند.

وی تصریح کرد: ایجاد محیطی مساعد در دادسرا (به شکل ارتقای چهار نیروی دادسرا) زمینه را برای نقش آفرینی موثرتر دادستان آینده فراهم کرده است.

رئیس دادگستری آبادان از تزریق اخلاق حرفه ای در کارها با رویکرد پیشرفت کارهای مدیریتی، اصلاح و تهذیب فرهنگ سازمانی و کاری در حوزه فعالیتها، ایجاد انگیزه پایدار بای خدمت رسانی در بین همکاران، اعتماد آفرینی در میان مردم، ایجاد زمینه حضور در شهر و رفع تنش به عنوان دیگر کارهای صورت گرفته توسط دادستان پیشین آبادان نام برد و یادآور شد: به جرات می توان گفت که در زمان حاضر موضوع تنش در حوزه کاری ما به صفر رسیده است.

بهروزی ادامه داد: انتظار می رود که با حضور دادستان جدید در حفظ ثبات فعلی وارتقای این وضعیت در دادسرا بکوشد و اثربخشی آن را منتقل کند و قانونمندی را گسترش دهد.

وی از پیشگیری از وقوع جرم و آسیبهای اجتماعی و نظارت قانونمند بر عملکرد دستگاههای قانونی به عنوان دو رویکرد اصلی دادگستری و دادسرای آبادان نام برد.

رئیس دادگستری آبادان با اشاره به انجام پنج جابجایی در میان قضات شهرستان آبادان از رئیس کل دادگستری استان خوزستان خواست تا در جهت جایگزینی آنان با حداقل هشت نفر در دادگستری آبادان توجه و همکاری کند.


 

کد خبر 2088655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha