۱۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۲۲

گزارش تمرین امروز آبی‌پوشان؛

بازگشت نیکبخت به آغوش قلعه‌نویی و حضور مجیدی/ استقبال ویژه از رحمتی

بازگشت نیکبخت به آغوش قلعه‌نویی و حضور مجیدی/ استقبال ویژه از رحمتی

تمرین عصر سه شنبه استقلال در شرایطی برگزار شد که بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازگتش به استقلال در آغوش امیر قلعه‌نویی آرام گرفت!

به گزارش خبرنگار مهر، در این تمرین که با حضور نزدیک به هزار تماشاگر استقلال در محل کمپ اختصاصی این باشگاه برگزار شد، علیرضا نیکبخت واحدی به همراه فرهاد مجیدی و سیدمهدی رحمتی نخستین تمرینشان را برای فصل جدید انجام دادند و مورد استقبال شدید هواداران نیز قرار گرفتند.

* ابتدای تمرین بین هواداران دو دستگی ایجاد شد و برخی نیکبخت را تشویق کردند و برخی او را هو کردند که با تذکر امیر قلعه نویی همه هواداران به تشویق این بازیکن پرداختند.

* پس از گذشته دو هفته از شروع تمرینات استقلال بالاخره فرهاد مجیدی و سیدمهدی رحمتی به تمرین آبی پوشان امدند و مورد استقبال هواداران و کادر فنی قرار گرفتند. رحمتی و مجیدی دقایقی با قلعه نویی گفتگو کردند و سپس به تمرین پرداختند.

* پژمان نوری به همراه پسرش در تمرین امروز شرکت کرده بود که مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* مرتضی هاشم زاده بازیکن سالهای نه چندان دور استقلال یکی از تماشاگران ویژه تمرین امرز بود.

* خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران زیادی در تمرین امروز استقلال حضور داشتند. حضور عکاسان به خاطر بازگشت چند بازیکن مطرح به تمرینات بود.

* علیرضا نیکبخت واحدی پس از ورود به زمین چمن به سمت قلعه نویی رفت و در آغوش او قرار گرفت. این اتفاق باعث شد هواداران این دو را به شدت تشویق کنند. 

* نیکبخت واحدی، رحمتی، مجیدی و امیر قلعه نویی سوژه اصلی تمرین امروز استقلال بودند که بارها از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

کد خبر 2088887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha