۱۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۳۵

واکنش رویانیان به کامبوزیا:

این آقا را آورده‌اند تا تیم را نابود کند/ چکاره‌ای در مورد پرسپولیس حرف می‌زنی!

این آقا را آورده‌اند تا تیم را نابود کند/ چکاره‌ای در مورد پرسپولیس حرف می‌زنی!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ضمن انتقاد از علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، به اظهارات کامبوزیا عضو جدید هیات مدیره این باشگاه هم واکنش نشان داد و خطاب به وی گفت: تو چکاره هستی که در مورد پرسپولیس و علیه مربی و بازیکن من صحبت می‌کنی.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رویانیان در مراسم گشایش رسمی آکادمی باشگاه پرسپولیس، با بیان اینکه خدا را شاکر است که یکی از ساختارهای بنیادی باشگاه افتتاح شده، گفت: پرسپولیس آکادمی رسمی نداشت. ما یک سال پیش به فکر ایجاد این آکادمی افتادیم و بعد از ماه‌ها تلاش به نقطه اجرایی رسیدیم که امروز افتتاح آکادمی را انجام می‌دهیم. آکادمی پرسپولیس کاملا مجهز و دارای برنامه است و با تصویب پنج برنامه کار خود را آغاز می‌کند.

استیلی در پرسپولیس می‌ماند
وی درباره احتمال رفتن استیلی از آکادمی یادآور شد: اولا استیلی از باشگاه نرفته است. ثانیا اگر او در تیم دیگری سرمربی شود، منافاتی با کارش در آکادمی نخواهد داشت زیرا ساختار آکادمی مشخص بوده و مدیر و رئیس هر بخش آن معین شده است؛ ضمن اینکه استیلی تا به حال پیشنهادهای زیادی داشته ولی به خاطر پرسپولیس نرفته است. به نظرم استیلی در پرسپولیس می‌ماند.

تازه به نقطه صفر رسیده‌ایم
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان این خبر که پرسپولیس مجوز افتتاح مجتمع آموزشی در رده‌های مختلف را گرفته، گفت: قرار است به زودی با افتتاح مدرسه، دانش‌آموزان همه درس‌ها را با محوریت فوتبال مطالعه کنند.  باید بگویم همه این کارها را انجام داده‌ایم و تازه به نقطه صفر رسیده‌ایم. قبل از این زیر صفر بودیم و داشتیم یخ می‌زدیم اما الان که کارمان را شروع ‌کرده‌ایم، می‌توانیم بالای صفر هم برویم. الان که آکادمی افتتاح شده نمی‌گویم که کار زیربنایی ‌کرده‌ایم؛ چرا که تازه صفر شده‌ایم.

تا الان تنها هزینه کرده‌ام
وی با تاکید بر اینکه می‌خواهد این آکادمی سرمایه‌ای همیشگی برای پرسپولیس و الگوی ایران باشد، تاکید کرد: در بخش اقتصاد باشگاه یک سیستم‌ توانمند را ایجاد ‌کرده‌ایم که تا سال بعد جواب می‌دهد. این شجاعت را دارم بگویم که تا الان تنها هزینه کرده‌ام. شما اگر گندم هم به بار بیاورید، در ابتدا باید بکارید، زحمت بکشید، هزینه کنید و بعد به محصول برسید. ما هم منتظر نتیجه‌ کارهایمان هستیم. همچنین در بخش توسعه فوتبال سیستمی بحث محوریت آکادمی را طراحی ‌کرده‌ایم که جواب خواهد داد. در واقع این دو بخش ستون‌های اصلی یک باشگاه حرفه‌ای هستند.

هزینه 3 میلیارد تومانی برای آکادمی‌های پرسپولیس
رویانیان همچنین در پاسخ به این پرسش که آکادمی‌های این باشگاه چقدر هزینه داشته، خاطرنشان کرد: سه میلیارد تومان برای امسال هزینه پیش‌بینی شده است که در آینده هم بیشتر خواهد شد زیرا قرار است آکادمی توسعه پیدا کند.

می‌گویند کار پایه انجام بدهید، خب کفاشیان خودت هم بیا
وی در ادامه از نیامدن مسئولان فدراسیون به این مراسم انتقاد کرد و اظهار داشت: می‌گویند کار پایه انجام بدهید، خب علی کفاشیان خودت هم بیا! امروز نه کفاشیان آمد و نه علیزاده. البته به خاطر صعود به جام‌جهانی سرشان شلوغ است اما به رئیس آکادمی ملی فوتبال گفتم به جای جلسه، کفاشیان را بیاور تا کار عملی انجام دهید.

وقتی سیستم نداریم، بی‌عدالتی به وجود می‌آید
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین با اشاره به وجود رابطه و پارتی در سیستم استعدادیابی و فوتبال پایه تاکید کرد: وقتی سیستم نداریم، بی‌عدالتی به وجود می‌آید و اشکال و خلاف مشاهده می‌شود. این سیستم هم فقط متعلق به ما نیست. کل باشگاه‌ها و لیگ یک، دو و سه در خطرند. تنها راه سلامتی ایجاد سیستم درست و نگاه عادلانه است تا کودکی که هیچ کسی را ندارد، حمایت شود.

از پرسپولیس بیرونم کنند، سر کار خودم بر می‌گردم
وی در مورد بحث مدیرعاملی و عضویت کامبوزیا در هیات مدیره پرسپولیس اظهار داشت: خدا آخر و عاقبت همه را به خیر کند. باید به این مسائل خندید و عبور کرد. من به پست وابستگی ندارم بلکه به برنامه‌ها وابستگی دارم. من را اگر از پرسپولیس بیرون کنند، سر کار خودم بر می‌گردم زیرا پست و مقام دارم.

این اتفاقات کار تیم‌های رقیب است
رویانیان ادامه داد: در این مدت داغان شدیم. نه هواداران، نه رسانه‌ها و نه من هیچ کدام متوجه نشدند دلیل این اتفاقات چه بود. من به وزیر ورزش ارادت خاصی دارم و فعلا هم در پستم هستم اما سوالم اینجاست در سالی که پرسپولیس در آرامش بود، چرا با حاشیه‌‎ها تیم را منفجر کردند. من فکر می‌کنم این اتفاقات کار تیم‌های رقیب باشد.

کامبوزیا، نه بازرس و نه کارمند دیوان محاسبات
وی در خصوص اظهارات کامبوزیا در مورد اینکه مسائل مالی پرسپولیس روشن نیست، تصریح کرد: ایشان نه پرسپولیس را دیده و نه شرایط باشگاه را بررسی کرده است، همچنین نه بازرس و نه کارمند دیوان محاسبات است. من نمی‌خواهم به ایشان توهین کنم اما هیچ آدم عاقل و مدیری این حرف‌ها را نمی‌زند. ایشان هنوز نیامده علیه همه مصاحبه کرده است اما من به مدیران قبل از خودم احترام گذاشته و می‌گذارم. سوال من این است چرا با پرسپولیس اینگونه برخورد و آن را وارد حاشیه می‌کنید.

این آقا را روی کاغذ آورده‌اند تا پرسپولیس را نابود کنند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: شاید این آقا را روی کاغذ آورده‌اند تا پرسپولیس را نابود کنند، تو چکاره هستی که در مورد پرسپولیس صحبت می‌کنی. نه مدیرعاملی نه رئیس هیات مدیره. به چه حقی علیه مربی و بازیکن من صحبت می‌کنی. من سکوت می‌کنم اما اگر بخواهم حرف بزنم در مورد مسائل بزر‌گ‌تر صحبت می‌کنم.

از فضای دروغ و ریا بدم می‌‎آید
وی همچنین خطاب به مدیر روابط عمومی باشگاه اظهار داشت: من از فضای دروغ و ریا بدم می‌‎آید، چرا باید الکی مصاحبه کنم و بگویم همه چیز خوب است. بس است دیگر، اگر کسی تو را قبول نداشته باشد، باید تو را کنار بگذارند...

تو چکاره هستی که در مورد پرسپولیس حرف می‌زنی
رویانیان در پایان خطاب به هواداران پرسپولیس گفت: به تمام هواداران پرسپولیس اعلام می‌کنم کاری برای تیم انجام ندادم، پس من را از پستم بردارند. تو چکاره هستی که در مورد پرسپولیس حرف می‌زنی. پشه‌ای آمد روی درخت نشست و وقتی خواست از روی درخت بلند شود، به درخت گفت مواظب باش من می‌خواهم بروم. درخت هم خطاب او گفت: آمدنت را ندیدم، حالا رفتنت چه آسیبی می‌رساند.

کد خبر 2089489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha