۱۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۴:۴۹

آیت الله موسوی اردبیلی در دیدار رئیس جمهور منتخب:

دولت قبل از آغاز به کار شرایط فعلی را به مردم گزارش کند

دولت قبل از آغاز به کار شرایط فعلی را  به مردم گزارش کند

قم - خبرگزاری مهر: یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: خوب است دولت یازدهم قبل از آغاز به کار، گزارشی را از وضعیت فعلی کشور در زمینه‌های مختلف به اطلاع عموم مردم برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید عبدالکریم موسوی اردبیلی قبل از ظهر پنج‌شنبه در دیدار حجت الاسلام حسن  روحانی، رئیس جمهور منتخب، در سخنانی اظهار داشت: انتخابات 24 خرداد و حضور گسترده مردم، همه دوستان و دشمنان را متحیر کرد.

وی افزود: این انتخابات شرایط خوبی را برای اداره کشور در ابعاد داخلی و خارجی فراهم کرد.

استاد برجسته حوزه علمیه ابراز داشت: خوب است آقای روحانی قبل از آغاز به کار خود، گزارشی را از وضعیت فعلی کشور در زمینه‌های مختلف به اطلاع عموم مردم برساند و در ادامه کار دولت نیز در فرصت‌های مختلف گزارشی از آنچه که انجام شده را باید به اطلاع مردم برساند.

آیت الله موسوی اردبیلی ادامه داد: امیدواریم فضای سیاسی اجتماعی کشور با روی کار امدن دولت یازدهم تلطیف و خسارت‌هایی که ممکن است پیش آمده باشد جبران شود.

حجت الاسلام دکتر حسن روحانی نیز در این دیدار با بیان اینکه دولت یازدهم ارتباط خوبی با مراجع و حوزه‌های علمیه خواهد داشت و در این راستا ساز و کاری پیش بینی خواهد شد، افزود: امید است در دولت آینده با مراجع و حوزه‌ها ارتباط خوبی داشته باشیم و از نظرات آنها در راستای حل مشکلات داخلی و خارجی استفاده کنیم.

در ادامه نیز گفتگویی خصوصی بین آیت الله موسوی اردبیلی و حجت الاسلام دکتر روحانی انجام گرفت.
 

کد خبر 2090056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha