۱۴ تیر ۱۳۹۲، ۱۹:۴۰

امیر قلعه‌نویی:

امیدوارم حیدری در استقلال بماند/ در اوکراین به هماهنگی بهتری می‌رسیم

امیدوارم حیدری در استقلال بماند/ در اوکراین به هماهنگی بهتری می‌رسیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه تیمش با توان صددرصد تیم به اوکراین سفر نکرده‌ است، گفت: ان‌شاءالله خسرو حیدری هم در کنار ما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی در خصوص سفر این تیم به اوکراین و برگزاری اردوی تدارکاتی در این کشور اظهار داشت: در ادامه تمریناتی که در تهران سپری کردیم، حالا قصد داریم تا در اوکراین به هماهنگی بهتری برسیم.

وی با اشاره به اینکه استقلال در این اردو دیداری را با تیم دیناموکی‌یف انجام می‌دهد، اظهار داشت: این مسابقه برای‌ ما بسیار مفید خواهد بود هرچند با توان صددرصد تیم به اینجا سفر نکرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا هفته آینده که به ایران برمی‌گردیم، تمرینات خوبی را پشت‌سر بگذاریم. ضمن اینکه دو بازیکن نیز برای تست شدن نزد ما خواهند آمد. البته در اینجا از فشار تمرینات هم می‌کاهیم تا ان‌شاءا... بازیکنان به لحاظ بدنی به ثبات خوبی برسند.

قلعه‌نویی در خصوصی آخرین وضعیت بازیکنانی نظیر حیدری گفت: مسئولان باشگاه با حضور حیدری مذاکراتش را انجام می‌دهد و ان‌شاءالله که او هم در کنار ما خواهد ماند.

کد خبر 2090576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha