۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱

عضو کمیسیون شوراهای مجلس:

حضور شهردار در جلسات هیات دولت به نفع پایتخت است

حضور شهردار در جلسات هیات دولت به نفع پایتخت است

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت به نفع توسعه پایتخت است و مشکلات تهران در تعامل بیشتری با دولت بر طرف می شود .

محمدجواد کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت بستگی به نظر رئیس جمهور داردگفت: تشخیص اینکه چه افرادی با چه مسئولیتها و حساسیت کاری باید در جلسات حاضر باشندبر عهده ریاست جمهور است به طور مثال رئیس صدا و سیما در جلسات هیات دولت شرکت می کند و یا رئیس سازمان انرژی اتمی اما اینها هیچ کدام عضو هیات دولت نیستند بلکه بر حسب نیاز و تشخیص رئیس جمهور در جلسات حاضر می شوند.

وی با بیان اینکه به لحاظ قانون الزامی به حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت نیست، گفت: اما به دلیل وضعیت پایتخت و نیازهایی از جمله توسعه مترو، حمل و نقل عمومی، بهداشت و درمان و ... در صورت صلاحدید رئیس جمهور بهتر است که شهردار تهران در جلسات حاضر شود.

کولیوند با بیان اینکه زمانی که احمدی نژاد شهردار تهران بود و زمانی که وی رئیس جمهور شد را نمی توان با مقاطع بعدی و قبلی او مقایسه کرد گفت:اما اگر شهردار تهران در جلسات هیات دولت باشد بد نیست و برای توسعه تهران موثر است.

کد خبر 2090740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha