۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۵:۱۹

عضو جدید شورای شهر تهران مطرح کرد:

افزایش تعامل دولت و شهرداری با حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت

افزایش تعامل دولت و شهرداری با حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت

یک عضو شورای چهارم شهر تهران گفت: حضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت از موازی کاریها جلوگیری و سبب کاهش چالش میان دولت و شهرداری می شود.

ابولفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگارمهر با اشاره به حضور شهردار تهران در جلسات هیات وزیران گفت: در حال حاضر تمامی وزارتخانه ها در تهران هستند وحضور شهردار تهران در جلسات هیات دولت بسیار موثر است و می توان پروژه هایی که با فیزیک شهر در ارتباط است را پیگیری کرد .

وی ادامه داد: حضور مدیریت شهری در هیات دولت می تواند سبب استفاده وزارتخانه ها از توان شهرداری و تعامل بیشتر دستگاههای دولتی با مدیریت شهری شود.

قناعتی با بیان این که حضور شهردار در جلسات دولت  از برخی از موازی کاری ها جلوگیری می کند گفت: به طور مثال وزارت نیرو در خیابانی قصد کندن خیابان را دارد هفته بعد وزارت پست می خواهد این کار را انجام دهد که در صورت ناهماهنگی هزینه های زیادی بر شهر تحمیل می شود اما در صورتی که شهرداری در جلسات حاضر باشد از این موازی کاری ها جلوگیری می شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی چالش ها که شهرداری در چند سال اخیر با آن دست به گریبان بود، گفت: در این مدت شهرداری تهران نتوانست اعتبارات لازم را در خصوص متروی تهران بگیرد مطمئنا اگر شهردار در جلسات شرکت می کرد دغدغه های شهروندان تهرانی را پیگیری می کرد و آنها راحت تر حق و حقوق خود را می گرفتند.

به اعتقاد وی شهردار تهران می تواند به عنوان نماینده کلانشهرها در جلسات حاضر شود و در سایر شهرها برای چنین تعاملی شهردار در جلسات استانداری شرکت کند.

کد خبر 2090751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha