۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۷:۴۷

خسرو حیدری:

تمدید کردم، چون اولویتم استقلال بود/ از سپاهان و قطر پیشنهاد داشتم

تمدید کردم، چون اولویتم استقلال بود/ از سپاهان و قطر پیشنهاد داشتم

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال بعد از تمدید قرارداد خود با این تیم گفت: اولویت من استقلال بود و برای همین قراردادم را تمدید کردم.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، خسرو حیدری در خصوص تمدید قرارداد خود ضمن بیان مطلب فوق گفت: پیش از این چندین پیشنهاد داشتم که از جمله آنها پیشنهاد سپاهان بود، اما من به آنها گفتم که تیم من استقلال است و به همین جهت اولویتم برای لیگ سیزدهم باز هم استقلال خواهد بود.

وی در ادامه افزود: در نهایت پس از مذاکراتی که با علی فتح‌الله‌زاده داشتم، تصمیم گرفتم تا قراردادم را برای یک فصل دیگر تمدید کنم. البته در این بین قید پیشنهادات دیگرم را زدم و حالا به همراه استقلال برای کسب ستاره سوم تلاش خواهم کرد.

بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال درباره پیشنهادات خود اظهار داشت: از سپاهان یشنهاد داشتم و برای مذاکره با یک تیم قطری هم امشب پرواز داشتم و ویزا و بلیتم نیز تهیه شده بود، اما شب گذشته فتح‌الله‌زاده با من تماس گرفت و خواست تا یک جلسه مذاکره دیگر با هم داشته باشیم تا اگر به توافق رسیدیم در استقلال بمانم.

وی خاطرنشان کرد: این جلسه هم امروز یکشنبه انجام گرفت و در نهایت قراردادم را برای یک فصل دیگر تمدید کردم. ضمن اینکه اگر کار تمدید قراردادم تا الان به طول انجامید، به‌خاطر شرایط مالی نبود و تنها به جهت چند گزینه موجود در قرارداد داخلی‌ام بود. فتح‌الله‌زاده قبل از این به من پیشنهاد مالی امسال را داده بود و من هم بدون صحبت در مورد آن قراردادم را تمدید کردم.

حیدری درباره وضعیت این تیم برای فصل آینده گفت: مطمئن باشید فتح‌الله‌زاده امسال هم تیم بسیار خوبی را بسته‌ است زیرا مدیر کاربلدی است و خوب می‌داند چطور بازیکنی چون من را از پای پرواز به پای میز قرارداد بکشاند. من هم به‌ خاطر همین پیگیری‌های وی بود که قراردادم را تمدید کردم و امیدوارم در استقلال به هدف‌هایی که دارم برسم. ضمن اینکه در ایران به تیمی جز استقلال فکر نکردم.

کد خبر 2092144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha