۱۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۳:۴۵

زینی‌زاده در گفتگو با مهر:

جلالی با نکونام مذاکره کرده/ به رای انضباطی قلعه‌نویی اعتراض داریم

جلالی با نکونام مذاکره کرده/ به رای انضباطی قلعه‌نویی اعتراض داریم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید این باشگاه به رای کمیته استیناف مبنی بر پرداخت 350 میلیون تومان به امیر قلعه‌نویی اعتراض دارد. او می‌گوید کمیته استیناف نباید رای کمیته انضباطی را عوض می‌کرد.

حمید زینی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص محکومیت این باشگاه به پرداخت 350 میلیون تومان به امیر قلعه نویی اظهار داشت: ما به این رای اعتراض می‌کنیم. پس از صحبت با مشاوران حقوقی باشگاه متوجه شدیم کمیته استیناف نباید رای کمیته انضباطی را تغییر می‌داده است چون پیش از این بحث متمم‌ها در قرارداد قلعه نویی مطرح نبود و ما مبلغ سقف قرارداد را در پرداخت ایشان رعایت کرده‌ایم.

وی افزود: ما به این رای اعتراض داریم و آنرا پیگیری می‌کنیم. از نظر ما رای کمیته انضباطی قطعی بوده است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی همچنین درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه هم تاکید کرد: ما یک سهمیه لیگ برتری خالی داریم و تا دو روز دیگر آن را پر می‌کنیم. ضمن اینکه دو بازیکن خارجی هم جذب خواهیم کرد و به این ترتیب 80 درصد تیم بسته می‌شود.

زینی‌زاده با بیان اینکه تراکتورسازی در پست دفاع و دروازه مشکلی ندارد، درباره مذاکره با جواد نکونام گفت: ما در حال حاضر به یک مهاجم و هافبک نیاز داریم. مذاکرات تلفنی با نکونام انجام داده‌ایم. همچنین مجید جلالی هم به صورت حضوری و هم تلفنی با نکونام صحبت کرده است. همه چیز تا دو روز دیگر مشخص خواهد شد.

وی افزود: نام پنج، شش بازیکن روی میز ما قرار دارد و تا زمانی که اسامی آنها قطعی نشود، چیزی اعلام نمی‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پایان در خصوص مصاحبه فلاویو لوپز علیه این باشگاه، تاکید کرد: اسناد و مدارک مصاحبه لوپز را جمع آوری کرده‌ایم و فردا آنرا به فدراسیون فوتبال ارائه می‌دهیم. این بازیکن با تراکتورسازی قرارداد دو ساله دارد و اگر به تمرینات نیاید باید به ما غرامت بدهد. فدراسیون فوتبال هم باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع کند.

کد خبر 2093609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha