۲۰ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۳

ربیهاوی خبر داد:

مراکز توزیع مواد غذایی در آبادان ویژه ماه رمضان به صورت روزانه کنترل می شود

مراکز توزیع مواد غذایی در آبادان ویژه ماه رمضان به صورت روزانه کنترل می شود

آبادان – خبرگزاری مهر: مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان از بازرسی روزانه این گروه از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ماه رمضان خبر داد.

جعفر ربیهاوی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستانهای تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر، شادگان، ماهشهر، هندیجان اجرا می شود.

وی افزود: در مراسم مذهبی همچون مجالس افطار و شبهای قدر که در مساجد و اماکن عمومی برپا می شود بدون شک شیرینی و نذورات توزیع می شود که با توجه به گرمای هوا، باید کار نظارت بر توزیع این اقلام خوراکی در مجالس ذکر شده تشدید ‌شود.

ربیهاوی از تشدید کنترل روزانه مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مراکز تهیه و توزیع زولبیا، بامیه، آش، حلیم، شیرینی محلی و سنتی، قنادی ها و رستورانها در شهرستانهای آبادان، خرمشهر، شادگان، هندیجان و ماهشهر به عنوان سایر کارهای قابل اجرا توسط این واحد در ایام ماه مبارک رمضان نام برد.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: برقراری بازرسیهای مستمر شبانگاهی، افزایش کار نمونه برداری از آب و مواد غذایی و کنترل و پایش بهداشت فردی و عمومی مساجد و مراکز دینی را نیز از دیگر برنامه های این واحد در ایام رمضان خواند.

ربیهاوی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده در برنامه تشدید نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در ماه مبارک رمضان، عنوان کرد: هماهنگیها با شهرداری، نیروی انتظامی و مراجع قضایی به منظور برخورد قانونی با متخلفان و دستفروشان عرضه کننده مواد غذایی صورت گرفته است.
 

کد خبر 2094745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha