۲۲ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: 

 حدادعادل از مصادیق اوصاف مورد نظر امام حسن (ع) در میان سیاستمداران است

 حدادعادل از مصادیق اوصاف مورد نظر امام حسن (ع) در میان سیاستمداران است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه بنده از شاگردان دکتر حداد عادل هستم، گفت:  در میان سیاستمداران یکی از مصادیق روشن اوصاف مورد نظر امام حسن (ع) جناب حداد است.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم نکوداشت غلامعلی حداد عادل مرد تقوا و تدبیر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه این نکوداشت در جایگاه زمانی بسیار خوبی برگزار شد، گفت: بنده از شاگردان دکتر حداد هستم.

وی در تقدیر از حداد عادل اظهار داشت: قدرت و سیاست خیلی ها را به سمت خود جذب می کند و برای آنها خودنمایی می کند اما امثال دکتر حداد به فکر مسئولیت و تکلیف هستند، اگر کسی در کوچه یا خیابان از ایشان تظلم خواهی کند با آنها همدلی می کند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: بالاخره مخالفت هایی ممکن است با شخص ایشان صورت گیرد که در اینجا تدبر و حکمت مهم است.

وی با بیان اینکه به خاطر مسئولیتم در شورای عالی انقلاب فرهنگی در خدمت ایشان هستم، خاطر نشان کرد: مواضع ایشان در مقاطع مختلف برای من درس بود ، در مسائل فرهنگی با دقت وارد می شوند.

خاموشی ادامه داد: عبادت ایشان و حضورشان در نماز جماعت و جمعه برای ما درس است.

وی با اشاره به ترجمه قرآن از سوی دکتر حداد گفت: در چندین سال اخیر هر پنجشنبه به ترجمه قرآن می پردازند و پس از پایان آن خاضعانه به اندیشمندان می نویسند که اگر ایرادی به این ترجمه وارد است اعلام کنند، این امر نشان می دهد که کار ایشان برای خداست.

دبیر اجرایی ائتلاف سه نفره اصولگرایان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری تصریح کرد: بنده در این انتخابات همراه یکی از کاندیداها خدمت ایشان رسیدم، شنیدم و دیدم که تا نام انقلاب برده شد اشک در چشمان ایشان جاری شد و ایشان گفتند که ما برای این انقلاب چه کرده ایم.

خاموشی با نقل حدیثی از امام حسن (ع) در خصوص سیاست گفت: در میان سیاستمداران یکی از مصادیق روشن اوصاف مورد نظر امام حسن (ع) جناب حداد است.

وی تاکید کرد: جهت گیری ها و نگاه ایشان به زبان و اشاره مقام معظم رهبری است و این امر در زندگی این بزرگوار آشکار است.

 

 

کد خبر 2095584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha