۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰

ابراهیمی خبر داد:

تولید 5 هزار دستگاه انواع تراکتور در تراکتورسازي ایران

تولید 5 هزار دستگاه انواع تراکتور در تراکتورسازي ایران

تبریز - خبرگزاری مهر: مدیرعامل گروه صنعتی تراکتور سازی ایران در تبریز گفت: در سه ماهه نخست امسال 4 هزار و 679 دستگاه انواع تراکتور از خطوط توليدي تراکتورسازي ايران خارج شده است.

به گزارش خبرنگار مهر ، ابوالفتح ابراهیمی صبح امروز شنبه در این زمینه به خبرنگاران گفت: ميزان توليد در مدت مشابه سال قبل 4 هزار و 283 دستگاه بوده که حکايت از رشد 9 درصدي توليد طي امسال دارد.

وي در تشريح توليدات مجموعه تحت مديريتش گفت: در این مدت حدود 20 مدل انواع تراکتورهای توليدي در گروه صنعتي تراکتورسازي ايران که در کارخانه هاي تراکتورسازي تبريز، اروميه و کردستان توليد می شوند روانه بازارهاي داخلي و خارجي شده است.

ابراهيمي محصولات توليدي کارخانه تراکتورسازي تبريز را در مجموع سه هزار و 449 دستگاه اعلام کرد و افزود: در اين مدت  795 دستگاه تراکتور در کارخانه کردستان و 435 دستگاه نيز در کارخانه اروميه تولید و به بازار عرضه شده است.

مدیرعامل تراکتورسازی ایران تراکتورهاي توليد شده در خط توليد تبريز را 14 مدل عنوان کرد و گفت: تراکتورهاي 240، 285، 299، 399، 475، 485 و 800 در رنجهاي تک و دو ديفرانسيل در تبريز توليد شده است.

ابراهیمی درباره انواع تراکتورهاي توليدي در کردستان و اروميه نيز گفت: 285 تک و دو ديفرانسيل در خط توليد کردستان و انواع تراکتورهاي 930، 938، 942و 240 تک ديفرانسيل نيز در خط توليد اروميه توليد و به متقاضيان عرضه مي شود.

وی  تصریح کرد: گروه صنعتي تراکتورسازي ايران با نزديک به پنجاه سال فعاليت در زمينه توليد انواع تراکتور همچنین توانسته است 71 نوع انواع موتور در بخش هاي کشاورزي، صنعتي و خودرو ، بيش از 65 هزار تن انواع قطعات ريخته نظیر قطعات پيچيده داکتيل ، توپي چرخ هاي خودروهاي سنگين ، قطعه بلوک سيلندر براي انواع خودروهاي توليد داخل مانند نيسان ، روآ را انجام و بيش از 200 هزار بلوک سيلندر خودروي 206 ،300 هزار قطعه بلوک سيلندر پرايد مورد نياز ايران خودرو را در ريخته گري اين گروه تولید و در اختیار بازار مصرف داخلی کشوربگذارد

کد خبر 2100304

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha