تحولات امنیتی سوریه؛

هلاکت سرکرده های تروریستها در برزه و قابون

هلاکت سرکرده های تروریستها در برزه و قابون

هلاکت سرکرده های گروههای تروریستی در منطقه های قابون و برزه، کشف مقادیر قابل توجهی موشک حرارتی و وسایل ارتباطی مدرن متعلق به تروریستها در حومه الحسکه از جمله جدیدترین تحولات مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروهای ارتش سوریه پس از کشف تونل متعلق به تروریستها در منطقه جوبر واقع در حومه دمشق و درگیری با آنها، شماری از  تروریستها را به هلاکت رساندند.

نیروهای مسلح سوریه اعضای یک گروه تروریستی از جمله سرکرده آنها به نام لواء الاسلام  را در منطقه قابون و سرکرده یکی از گروههای تروریستی به نام عید العشی را  در برزه به هلاکت رساندند.

خبر دیگر اینکه، اعضای یگانهای ارتش، عملیات خود را در روستای دیر سلمان ادامه دادند و طی چند ساعت گذشته، شماری زیادی از تروریستهای وابسته به گردان موسوم به " انصار الحق" را کشتند.

از سوی دیگر، نیروهای ارتش در جریان عملیات خود علیه اعضای جبهه تروریستی النصره در حلب و حومه آن انبار مهمات، مخفیگاه و محل تجمع آنها را منهدم کردند.

خبر دیگر اینکه، نیروهای مسلح سوریه مقادیر قابل توجهی از موشکهای حرارتی، تفنگهای جنگی و دستگاههای ارتباطی مدرن را در مخفیگاههای تروریستها در حومه الحسکه کشف کردند.

منابع سوری گزارش دادند، ساکنان روستای العطاله واقع در حومه الحسکه در راستای همکاری با نیروهای ارتش، در برابر تروریستهایی که در تلاش بودند تا به روستا نفوذ کنند مقاومت و آنها را مجبور به فرار کردند.

خبر دیگر اینکه، نیروهای مسلح سوریه تلاش تروریستهایی را  که سعی داشتند کمربندهای انفجاری را در روستای ام التبابیر منفجر کنند، خنثی کردند و در جریان این درگیری شمار زیادی از تروریستها زخمی شدند.

از سوی دیگر، سه غیر نظامی بر اثر اصابت یک خمپاره که تروریستها آن را به سمت منطقه های مسکونی منطقه الغوطه واقع در شهر حمص شلیک کردند، جان باختند.



 

کد خبر 2103006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha