۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۳۰

گزارش خبرنگار اعزامی مهر از بلغارستان؛

عبدالمحمدی: خوشحالی‌ام از طلای خدایار وصف نشدنی است

عبدالمحمدی: خوشحالی‌ام از طلای خدایار وصف نشدنی است

سرمربی تیم ملی کاراته ناشنوایان با بیان اینکه خوشحالی‌اش از کسب دومین مدال کاروان ایران وصف ناشدنی است، گفت: خدا را شکر می‌کنم که با وجود سالن نامناسب و قرعه سخت موفق شدیم دومین مدال طلای کاروان ایران را با رشته کاراته به دست بیاوریم.

محمدرضا عبدالمحمدی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، در خصوص مدال طلای خدایار ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما برای همه ورزشکارانمان به صورت یکسان مدال پیش بینی کرده‌ایم. خوشحالم که با وجود شرایط نامناسب سالن و تهویه نامناسب و همچنین قرعه سختی که به نمایندگان ما خورد، سربلند شدیم و مدال طلا را در وزن منهای 67 کسب کردیم.

وی درباره مدال نقره میثم اخوان هم خاطرنشان کرد: میثم واقعا قرعه سختی داشت. او باید با تمام رقبا مسابقه می‌داد تا به مدال برسد. به هر حال باز هم خدا را شاکریم که در آن وزن هم به مدال رسیدیم.

عبدالمحمدی در پایان گفت: ما فردا و پس فردا هم در کاراته نماینده داریم و امیدوارم با کمک خداوند بتوانیم تعداد مدال‌های کاروان ایران را با موفقیت ورزشکارانمان بیشتر کنیم.

تا به امروز مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، بهاره صفری و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی و مجید توکلی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان (کاراته)، تیم کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافتند، حسین کرمی (پومسه) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی) 2 مدال نقره و محمد خدایار (کاراته) و مژده مردانی (کاراته) 2 مدال طلای کاروان رمضان را بدست آوردند.

کاروان ایران در مسابقات المپیک ناشنوایان 14 مدال (دو طلا، دو نقره و 11 برنز) کسب کرده است. این مسابقات تا روز 13 مردادماه ادامه دارد.

کد خبر 2106995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha