تازه‌ ترین اظهارات نتانیاهو در ادامه سیاست ایران هراسی

تازه‌ ترین اظهارات نتانیاهو در ادامه سیاست ایران هراسی

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سیاستهای ایران هراسی به اظهارات امروز رئیس جمهور منتخب ملت ایران در قبال این رژیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز به اظهارات حجت الاسلام "حسن روحانی" در روز جهانی قدس واکنش نشان داد.

نتانیاهو با اشاره به اظهارات روحانی درباره رژیم صهیونیستی، اعلام کرد: این اظهارات چهره واقعی وی را زودتر از آنچه که پیش بینی می شد، نمایان کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه افزود: حتی اگر روحانی سریعا اظهاراتش را تکذیب کند، اما باید مطمئن بود که تفکرات وی همین گونه است.

وی مدعی شد: اظهارات روحانی باید جهان را از توهمی که پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران ایجاد شده بود، خارج کند! البته رئیس جمهور ایران تغییر کرده اما هدف نظام ایران تغییر نکرده و این هدف همان دستیابی به تسلیحات اتمی برای تهدید اسرائیل ، خاورمیانه و صلح جهانی است!

خاطرنشان می شود رئیس جمهور منتخب ملت ایران امروز در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: روز قدس روزی است که مردم وحدت جهان اسلام را به نمایش می‌گذارند و در برابر هرگونه ظلم، تجاوز ایستادگی می‌کنند. به هر حال در منطقه ما زخمی است که سال‌هاست بر بدن دنیای اسلام نشسته است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی در سایه اشغال فلسطین و قدس عزیز به خوی تجاوزگری خود ادامه می‌دهد و در این روز در واقع برای آن است که مردم مسلمان این حق تاریخی خود را فراموش نکنند و نخواهند کرد و همواره در برابر ظلم و تجاوز ایستادگی خواهد کرد.

کد خبر 2108684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha