عبدالباری عطوان:

هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا ازیک پایگاه مخفی سعودی به یمن حمله می کنند

هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا ازیک پایگاه مخفی سعودی به یمن حمله می کنند

سردبیر سابق روزنامه القدس العربی به جزییاتی از همسویی آل سعود با آمریکایی ها علیه ملت بی گناه یمن پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبر الان، عبدالباری عطوان نویسنده فلسطینی و سردبیر سابق روزنامه القدس العربی به جزییات بیشتری از حملات هواپیماهای آمریکایی به یمن پرداخت.

 عطوان بیان کرد: عربستان سعودی به آمریکا اجازه استفاده از اراضی خود برای تاسیس پایگاه نظامی مخفی را داده است و هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا از پایگاه مذکور به یمن حمله می کنند.

وی ضمن ابراز شگفتی از سکوت عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری یمن در قبال این حملات آمریکایی ها گفت: عبد ربه که پس از انقلاب مردمی که سرنگونی عبدالله صالح را به دنبال داشت روی کار آمد و انتظار می رفت که این عملیات ارتش آمریکا را متوقف کند.

عطوان افزود: آیا افرادی که در اثر این حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا کشته می شوند انسان نیستند؟ آیا اینها عرب و مسلمان نیستند؟

وی بیان کرد: ما نمی دانیم چه کسی به آمریکا و رئیس جمهوری آن اجازه ارتکاب این جنایات را در یک کشور عربی که یکی از بیست کشور فقیر دنیا محسوب می شود داده است.

عطوان افزود: در شرایطی که اعراب و جهان غرب مشغول اوضاع مصر و طرحهای ارتش این کشور برای پایان دادن به میادین رابعه العدویه و النهضه است در جنوب جزیره العرب و به ویژه یمن هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا جنایات گسترده ای مرتکب می شوند.

وی بیان کرد: هواپیماهای بدون سرنشین آمریکا از پایگاه هوایی مخفی که سازمان سیا در جنوب عربستان و در نزدیکی مرز با یمن دایر کرده است همانند دسته های ملخ در آسمان یمن به پرواز در می آیند و با همکاری آنچه دولت پس از انقلاب یمن نامیده می شود دست به ترور در روز روشن می زنند.

عطوان اظهار داشت: قربانیان این گونه حملات شهروندان فقیر یمن هستند و من به چشم خود اجسادد کودکان شیرخواره را مشاهده کردم و تصاویر آن در یوتیوپ موجود است.این حملات در میان سکوت جهان به اصطلاح متمدن انجام می گیرد.

وی افزود: جنگ با تروریسم شکست خورده است و طرح آمریکا برای خوار کردن اعراب و مسلمانان و با هدف فروپاشی آنها و نابودی ارتش های شان است.هدف امنیت اسرائیل و تقویت آن در منطقه است

کد خبر 2114338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha