۲۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۲۳

افشین ناظمی در گفتگو با مهر:

هدفمان پیروزی برابر استقلال است/ عابدینی مشورت می‌دهد نه دخالت

هدفمان پیروزی برابر استقلال است/ عابدینی مشورت می‌دهد نه دخالت

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان هواداران را یار دوازدهم این تیم دانست و گفت: هرچند استقلال تیم بزرگی بوده و مربی مطرحی هدایت آن را برعهده دارد اما هدف‌مان پیروزی در این بازی مهم است.

افشین ناظمی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت این تیم پیش از رویارویی با استقلال ضمن بیان مطلب فوق گفت: درست است در بازی گذشته شکست خوردیم اما در این مدت علاوه بر برنامه‌های تاکتیکی از نظر روحی - روانی هم با بازیکنان صحبت کردیم و آنها آماده ارائه یک بازی زیبا و جوانمردانه، برای لذت بردن مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه داماش در بازی گذشته روی 3 اشتباه فردی دروازه‌‎اش باز شده است، افزود: امیدوارم در بازی با استقلال بازیکنان اشتباه نکنند تا همانند بازی با فولاد گل‌های آنچنانی بخوریم. اگر روی برنامه‌های تاکتیکی حریف گل بخوریم، آنقدر ناراحت نمی‌شویم که به خاطر اشتباهات خودمان دروازه‌مان باز شود، به همین دلیل اشتباهات‌مان را کاهش دهیم.

سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: با توجه به نتایج تیم در هفته‌های نخست لیگ برتر، در بازی فردا پنجشنبه تلاش برای پیروزی تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم 3 امتیاز بازی را بدست آوردیم، هرچند استقلال تیم بزرگی است و مربی مطرحی هدایت آن را برعهده دارد.

وی در ادامه به نکته جالبی هم اشاره کرد: فصل پیش داماش دو مرتبه استقلال را شکست داد و برابر پرسپولیس هم نتایج خوبی گرفت. این نشان می‌دهد داماش و تیم‌های دیگر استان گیلان همیشه برابر تیم‌های سرخابی پایتخت عملکرد خوبی داشته‌اند و امیدواریم در بازی فردا هم روز خوب‌مان باشد و نخستین پیروزی فصل جاری را برابر استقلال بدست آوریم.

ناظمی در مورد اینکه نگران شعارهای تماشاگران و کسر امتیاز از تیم داماش از سوی کمیته انضباطی نیست، اظهار داشت: خدا را شکر دو هفته پیش و در جریان بازی با نفت تهران، میزبانی خوبی از آن تیم داشتیم و حتی تماشاگران هم علاوه بر تیم داماش، حریف تهرانی را تشویق کردند. تماشاگران داماش همیشه یار دوازدهم ما بوده‌اند و مطمئنم در این بازی مهم هم به ما کمک کرده و به تشویق تیم خود خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه امیدوار است هر چه زودتر داماش به شرایط ایده‌آل رسیده و نتایج قابل قبولی را بدست آورد، تاکید کرد: بنده و همه نفرات تیم تمام توان خود را به کار بسته تا بتوانیم در بازی‌های آینده جبران کنیم و بتوانیم تیم را به جایگاه قابل قبولی برسانیم.

در پاسخ به این سوال که آیا امیر عابدینی در انتخاب نفرات و ارنج تیم دخالت دارد؟، گفت: آقای عابدینی به عنوان مدیرعامل و مدیر فنی تیم همیشه به ما مشورت می‌دهد. ایشان مدیری فوتبالی است که خودش بازیکن و مربی بوده و همیشه نظراتش کارشناسی و منطقی است. پس تاکید می‌کنم چه سال گذشته و چه فصل جاری ایشان نظراتش را به ما اعلام می‌کند نه اینکه در کارمان دخالت کند.

دیدار تیم‌های فوتبال داماش گیلان و استقلال تهران در هفته پنجم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور پنجشنبه در ورزشگاه عضدی شهر رشت برگزار می‌شود.

کد خبر 2114654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha