۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۲۲:۲۰

امیر قلعه‌نویی:

پیروزی استقلال روز عزای برخی‌هاست/ از نجف نژاد ممنوم که از من حمایت کرد

پیروزی استقلال روز عزای برخی‌هاست/ از نجف نژاد ممنوم که از من حمایت کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برخی مسایل حاشیه‌ای که به وجود آمده است، گفت: به روح مادرم با این پیروزی استقلال روز عزای برخی‌ها فرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از دیدار مقابل داماش گیلان که شامگاه امروز در ورزشگاه عضدی رشت برگزار شد و با برتری دو بر یک استقلال خاتمه یافت در جمع خبرنگاران گفت: این برد را به کیوان رفعتی ساجدی که فصل گذشته درگذشت، تقدیم می‌کنم. از مردم خوب رشت نیز به خاطر جو خوب ورزشگاه تشکر می‌کنم. حتی اگر پنج گل هم می‌خوردیم تشکر می‌کردم. از نجف‌نژاد هم تشکر می‌کنم که در این چند روز که به من خیلی حمله شد از من حمایت خوبی انجام داد.

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: برخی آقایان می‌گویند که نمی‌خواهیم برای استقلال حاشیه درست کنیم. آنها فکر می‌کنند شعور مردم نمی‌رسد. به روح مادرم قسم امروز که استقلال برنده شد روز عزای آنهاست. دقیقا داستان مار و پله تکرار شده که از این طرف نیش می‌زنند.

وی با اشاره به زمین بازی تصریح کرد: در این زمین‌ها بازی سخت است. رشت می‌تواند زمین بهتری داشته باشد. مهدوی می‌توانست برای داماش گلزنی کند تا داماش را برنده کند که این طور نشد. داماش از بازیکنان بلندقامت استفاده کرد که ما در این گونه موارد مشکلی نداریم.

قلعه‌نویی همچنین گفت: ما در نیمه دوم مجیدی را آوردیم چون عمق دفاع آنها آسیب‌پذیر بود. خدا را شکر می‌کنم قبل از لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی رسیدیم. اگر قهرمان شویم یکی از دلایل آن این برد است. زیرا در رشت هر تیمی نمی‌تواند برنده شود. ناظمی در این دیدار فوق‌العاده کار کرد و فوتبال ما هم به مدیری مثل عابدینی نیاز دارد.

وی با اشاره به دیدار مقابل بوریرام گفت: برخی ها که دوست دارند مقابل بوریرام بازنده باشیم در این چند روز جو سازی کردند. آنها به فکر منافع ملی نیستند و خودشان می‌خواهند به همه چیز برسند. خوشبختانه هر سه مصدوم تیم استقلال برای بازی با حریف تایلندی آماده خواهند شد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: از سازمان لیگ خواهش می‌کنم که از توپ‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده کند. امروز با این توپ بازی کردیم و هفته بعد باید با توپ‌های AFC بازی کنیم. حریف تایلندی هشت بازیکن خارجی دارد ولی می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: من فقط یک ایراد فنی از توپ‌ها گرفتیم ولی نمی‌دانم چرا آقایان دست خودشان را رو می‌کنند. من اسم کسی را نیاوردم. چرا همه موضع گرفتند؟ جعفری گفت این توپ‌ها مجانی است  اما بروید از سازمان لیگ بپرسید بابت این توپ‌ها از پول استقلال کم می‌کنند. این تناقض‌ها چه معنایی دارد؟ دادکان در زمان خودش هم توپ گرفت و هم پول اما هر کسی حرف می‌زند یا مافیا می‌شود یا باید سیل او را ببرد.

کد خبر 2116397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha