۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵

صالحی‌ امیری مطرح کرد:

باید وعده‌های دولت روحانی در ورزش را عملی کنیم/ گذشته را نقد نمی‌کنیم

باید وعده‌های دولت روحانی در ورزش را عملی کنیم/ گذشته را نقد نمی‌کنیم

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با تشکر از مدیران گذشته این وزارتخانه اعلام کرد دولت تدبیر و امید وعده‌های بسیاری در ورزش داده که باید با سعی و تلاش مضاعف آنها را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم معارفه رضا صالحی امیری، سرپرست جدید وزارت ورزش و جوانان صبح امروز یکشنبه در ساختمان شماره یک وزارتخانه برگزار شد و پس از این مراسم سرپرست جدید وزارتخانه با معاونان و مدیران ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

در این مراسم صالحی امیری با خسته نباشید به مدیران گذشته این وزارتخانه گفت: محمد عباسی در این مدت انصافا زحمات زیادی برای ورزش کشید و ما هم نمی‌خواهیم گذشته را نقد کنیم و تنها باید روی آینده تمرکز کنیم.

وی در ادامه به وعده‌های بسیار دولت تدبیر و امید و دولت روحانی در ورزش اشاره کرد و افزود: باید سعی و تلاش مضاعفی انجام دهیم زیرا می‌خواهیم این وعده‌ها را عملی کنیم. حوزه ورزش اهمیت بسیاری داشته و با افراد بسیاری سر و کار دارد. موفقیت‌های ورزش باعث غرور ملی می‌شود و جامعه هم نمی‌‎تواند بدون این غرور به کارش ادامه دهد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حوزه جوانان این وزارتخانه خاطرنشان کرد: جامعه جوانان کشور منبع تولید نشاط و امید و تحول در جامعه است و باید از این ظرفیت‌ها به بهترین شکل استفاده کنیم. در این راه باید از تجارب گذشتگان برای حرکت‌های رو به رشد خود بهره‌مند شویم.

صالحی امیری همچنین تاکید کرد که در آینده در مورد برنامه‌هایش صحبت می‌کند.

کد خبر 2117624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha