۲۷ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲

مربی فولاد در گفتگو با مهر:

ناراحتی حاتمی طبیعی نبود/ بازیکن باید چارچوب وظایفش را بشناسد

ناراحتی حاتمی طبیعی نبود/ بازیکن باید چارچوب وظایفش را بشناسد

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه ناراحتی فرزاد حاتمی از تعویضش در دیدار با راه آهن طبیعی نبود، گفت: یک بازیکن باید چارچوب وظایف خود را بشناسد و خودش را با این چارچوب وفق دهد.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ناراحتی فرزاد حاتمی مهاجم فولاد پس از تعویض در بازی با راه‌آهن، اظهار داشت: بازیکن باید چارچوب وظایف خود را بشناسد و در آن چارچوب حرکت کند. این کادر فنی است که تشخیص می‌دهد کدام بازیکن در ترکیب اصلی قرار بگیرد و کدام بازیکن در چه زمانی تعویض شود.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر طبیعی بودن ناراحتی بازیکنان بعد از تعویض، گفت: بازیکن اگر می‌خواهد بعد از تعویض شدن ناراحت شود، باید درون خودش ناراحت شود ولی اینکه بخواهد ناراحتی‌اش را بروز بدهد طبیعی نیست! همانطور که گفتم چارچوب وظایف یک بازیکن مشخص است و آنها باید خود را با این چارچوب وفق دهند.

مربی فولاد درباره اینکه فرزاد حاتمی دست او را بعد از تعویض پس زده است، تاکید کرد: من اصلا سمت فرزاد نرفتم که او بخواهد دستم را پس بزند.

سعداوی در پایان در خصوص پیروزی فولاد مقابل راه آهن و باقی ماندن در صدر جدول گفت: ما شناخت خوبی از راه‌آهن داشتیم و این تیم را خوب آنالیز کرده بودیم. هدف ما این است که امسال جزو سه تیم اول جدول باشیم و دوباره سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

کد خبر 2117663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha