۳ شهریور ۱۳۹۲، ۱۸:۱۳

آیت الله عالمی:

توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است/ لزوم خودکفایی در بخش کشاورزی

توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است/ لزوم خودکفایی در بخش کشاورزی

خرم آباد - خبرگزاری مهر: نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي گفت: توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی با توجه به خباثت دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسن عالمي ظهر یکشنبه در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان با اشاره به افزایش تولیدات دامی و زراعی در لرستان، این امر را قدمی موثر در راستای استقلال و خودکفایی در حوزه کشاورزی دانست.

وی همچنین به منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و بیان داشت: توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی با توجه به خباثت دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین یک ضرورت است.

نماينده ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي با بیان اینکه تک تک ما وظیفه داریم در افزایش تولیدات کشاورزی تلاش و کوشش فراوانی به خرج دهیم، بیان داشت: در بعضی از رکوردهای ثبت شده در بخش کشاورزی تولید گندم بین 14 تا 16 هزار تن بوده است.

آیت الله عالمی گفت: با تلاش و کوشش دست اندرکاران در بخشهای مختلف و کشاورزان و همچنین وجود نعمت آب و خاک حاصلخیز می توانیم در همه تولیدات به رکوردها نزدیک شویم و کشور را از واردات محصولات کشاورزی، دامی و باغی بی نیاز کنیم تا طمع مستکبرین از ما بریده شود.

وی با اعلام اینکه دشمنان برای کشور ما توطئه های بسیاری دارند که یکی از آنها بحث قوت و مواد غذایی مورد نیاز مردم است، اظهار داشت: در سال حماسه اقتصادی باید با پیگیری منویات رهبر معظم انقلاب توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

کد خبر 2122704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha