۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۳۳

اظهارات ضد و نقیض درباره یک معاونت

متکان: هنوز از معاونت اداری مالی وزارت علوم نرفته ام/ امید: از امروز کارم را آغاز می‌کنم

متکان: هنوز از معاونت اداری مالی وزارت علوم نرفته ام/ امید: از امروز کارم را آغاز می‌کنم

در حالی که از روز گذشته اخباری مبنی بر تغییر مسئول معاونت اداری مالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتشر شده است، دکتر متکان معاون اداری مالی وزارت علوم تاکید دارد که هنوز مسئولیت دارد و در مقابل دکتر امید اذعان دارد که از امروز کار خود را به عنوان معاون اداری مالی وزارت علوم در دولت یازدهم آغاز می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی اکبر متکان در حاشیه همایش سراسری مدیران فناوری اطلاعات دانشکده ها و مراکز آموزش عالی که صبح امروز در دانشگاه الزهرا برگزار شد در پاسخ به سوال مهر مبنی بر برکناری خود از سمت معاونت اداری مالی وزارت علوم گفت: دکتر توفیقی سرکار آمده است و سرپرست وزارت علوم است. اختیار دست خودش است ولی هنوز کسی جای من معرفی نشده و من همچنان معاون اداری مالی وزارت علوم هستم.

وی درباره برنامه خود بعد از این که شخص دیگری جایگزین وی شود، گفت: من عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی هستم و به کار خود ادامه خواهم داد.

معاون اداری مالی وزارت علوم اضافه کرد: ولی در حال حاضر کسی جای من نیامده است ولی این که دکتر توفیقی بخواهد افرادی را تغییر دهد طبیعی است.

به گزارش مهر، شب گذشته دکتر محمدحسین امید رئیس پردیس ارس دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار مهر از پذیرفتن مسئولیت معاونت اداری مالی وزارت علوم خبر داده و گفته بود: پس از صدور حکم کار خود را به عنوان معاون اداری مالی وزارت علوم آغاز خواهم کرد.

 

 

کد خبر 2124590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha