۶ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴

همزمان با هفته دولت؛

ساخت برج‌های دو قلوی مخابرات آغاز شد

ساخت برج‌های دو قلوی مخابرات آغاز شد

کلنگ ساخت برج‌های دو قلوی شرکت مخابرات ایران در زمینی به مساحت 37 هزار متر مربع و در ارتفاعی بالغ بر 150 متر به عنوان سومین برج ساختمانی مرتفع کشور زده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم کلنگ زنی برج‌های دو قلوی مخابرات که امروز با حضور مسئولان شرکت مخابرات ایران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی آغاز شد قرار است دو برج 30 طبقه در تقاطع اتوبان همت و شیخ بهایی تهران در زیربنای 110 هزار متر مربعی احداث شود.

این دو برج در طبقه همکف به وسیله یک پاسیو با یکدیگر ارتباط خواهند داشت که محل ورودی اصلی تمامی افراد و بازدید کنندگان خواهد بود.

شرکت پرهون طرح پس از شرکت در مناقصه احداث این برج از میان 25 شرکت متقاضی برنده اجرای این پروژه شد و قرار است ظرف مدت سه سال این برج را راه اندازی کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم همگرایی مخابرات، نفوذ فناوری در ساختار این شرکت و نیز مشتری مداری را از جمله دلایل سرمایه گذاری مخابرات در این پروژه عنوان کرد.

مظفر پوررنجبر با تاکید بر اینکه تمامی بنگاه‌های اقتصادی به مفهوم عام در سطح نیروی انسانی، تکنولوژی و مشتری مداری تغییر ساختار و نفوذ فناوری را در دستور کار قرار داده‌اند اضافه کرد: احداث این برج باعث صرفه جویی در وقت، کاهش ترافیک، تجمیع پرسنل و پاسخگویی مناسب به مشترکان شبکه مخابراتی کشور خواهد شد و قرار است مجری پروژه آن را ظرف مدت سه سال آماده بهره برداری کند.

به گزارش مهر همزمان با آغاز ساخت برج‌های دو قلوی شرکت مخابرات ایران از 1614 طرح مخابراتی به صورت همزمان در کل کشور رونمایی شد.

در این مراسم افتتاح طرح‌های مخابراتی هفته دولت با تماس تلفنی خانواده یکی از شهدای مخابرات کشور آغاز به کار کرد.

کد خبر 2124751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha