۹ شهریور ۱۳۹۲، ۳:۴۷

ژوزه مورینیو بعد از شکست مقابل بایرن؛

بهترین تیم مغلوب شد/ اخراج رامیرس اشتباه بود

بهترین تیم مغلوب شد/ اخراج رامیرس اشتباه بود

سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلستان بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی در سوپرجام اروپا اعلام کرد تیم برتر میدان بازی را واگذار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مورینیو در کنفرانس خبری بعد از دیدار سوپرجام اروپا در حضور خبرنگاران گفت: آنها سوپرجام را فتح کردند اما بهترین تیم نتیجه را واگذار کرد. به نظرم با فاصله ای بسیار زیاد ما بهترین تیم و تیم برتر میدان بودیم چرا که آنها تنها در 15 دقیقه از نیمه دوم برتر از ما بودند ولی ما در تمام زمان بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

وی افزود: حتی با وجود اینکه 10 نفره شدیم بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و در آن شرایط کاملا واضح است که تیم برتر بازی را واگذار کرده است.

سرمربی تیم فوتبال چلسی انگلستان در مورد تصمیم داور در خصوص اخراج رامیرس گفت: فکر نمی‌کنم تصمیم داور صحیح بود. شاید تصاویر تلویزیونی چیز دیگر نشان دهد، شاید هم حق با شما باشد و یا شاید کارشناسان داوری تصمیم داور مسابقه را تایید کنند. به نظرم قوانین مهمی در مسابقه وجود دارد که یکی از آنها هیجان برای بازی است. به نظر من داور باید هیجان بازی را حفظ می‌کرد.

وی افزود: بازی 11 در مقابل 11 بسیا زیباتر بود. فکر نمی‌کنم خطای رامیرس طوری بود که بازیکن حریف آسیب ببیند، شرایطی هم نبود که تیم حریف یک ضد حمله خطرناک پیش رو داشته باشد و به همین دلیل شرایطی نبود که داور کارت زرد دوم را نشان دهد. این داستان اولین بار نیست و تاریخ من با یوفا برای سالیان سال است، ترجیح می‌دهم در مورد آن حرف نزنم.

مورینیو در پایان بار دیگر تاکید کرد: در مورد این بازی همین که بگویم بهترین تیم باخت کافی است.

کد خبر 2126094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha