۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۳۵

در گفتگو با مهر مطرح شد:

دنده عقب رفتن در اتوبان علت حادثه خونبار محور کرج-قزوین/ جزئیات مربوط به کشته شدن 9 سرنشین پژو

دنده عقب رفتن در اتوبان علت حادثه خونبار محور کرج-قزوین/ جزئیات مربوط به کشته شدن 9 سرنشین پژو

کرج – خبرگزاری مهر: مسئول ستاد حوادث آتش نشانی ایستگاه کوهسار هشتگرد علت حادثه تصادف آزاد راه کرج – قزوین را دنده عقب گرفتن راننده پژو در اتوبان و آتش سوزی خودرو پس از برخورد با کامیون خاور اعلام کرد.

عقیل فلاح زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره جزئیات حادثه تصادف شب گذشته در آزاد راه کرج – قزوین گفت: راننده خودرو پژو پس از اینکه از خروجی "کردان" عبور می کند برای بازگشت به این لاین دنده عقب می گیرد که همین امر منجر به برخورد با کامیون خاور و وقوع این حادثه دلخراش شد.

فلاح زاده تصریح کرد: هنوز اطلاع دقیقی از علت آتش سوزی به دست نیامده اما با توجه به اینکه قسمت عقب پژو پس از برخورد با کامیون تا شیشه صندلی عقب کاملا فرو رفت، احتمالا شدت برخورد باعث پاره شدن شیلنگ بنزین و وقوع آتش سوزی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه باک بنزین نزدیک به صندلی های عقب است این قسمت بلافاصله آتش گرفته و به نظر می رسد سرنشینان صندلی عقب پژو فرصت بیرون آمدن نداشتند و در آتش گرفتار شدند.

مسئول ستاد حوادث ایستگاه آتش نشانی کوهسار در عین حال گفت: به نظر می رسد پس از برخورد شدید کامیون با خودروی سواری، سرنشینان عقب صندلی از ناحیه سر و کله با شدت به هم یا به دیواره های خودرو برخورد کرده و قبل از آتش گرفتن خودرو بیهوش شده و امکان خارج شدن پیدا نکرده باشند.

فلاح زاده یادآور شد: بنا به اظهارات راننده کامیون آتش سوزی ابتدا از قسمت جلوی ماشین شروع شد و سرنشینان جلویی به کمک وی از پژو خارج شدند و نجات یافتد اما کسانی که عقب نشسته بودند در آتش سوختند.

وی تاکید کرد: تمام این ها احتمالات است و علت مرگ این افراد پس از بررسی دقیق اعلام خواهد شد.

فلاح زاده گفت: علاوه بر راننده پژو، دو زن، یک کودک و یک نوزاد نیز که در صندلی های جلو نشسته بودند دچار مصدومیت شده اما نجات پیدا کردند و به بیمارستان منتقل شدند اما 9 سرنشین صندلی عقب کشته شدند.

به گفته فلاح زاده خودروی پژو با پلاک 43 گزارش شده است.

کشته شدگان این حادثه توسط سه آمبولانس حاضر در محل به بهشت سکینه کرج منتقل شدند.
 

کد خبر 2127186

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha