۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۲۶

قدیمی در گفتگو با مهر:

نمایندگان قم در لیگ جوانه‌های کاراته کشور سکوهای قهرمانی را فتح خواهند کرد

نمایندگان قم در لیگ جوانه‌های کاراته کشور سکوهای قهرمانی را فتح خواهند کرد

قم - خبرگزاری مهر: مربی تیم کاراته تجهیزات رزمی سامکو استان قم گفت: با توجه به استعداداهای بسیار خوبی که کاراته قم دارد، نمایندگان قم در لیگ جوانه های کاراته کشور به فتح سکوهای قهرمانی می‌اندیشند.

محمد قدیمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شروع لیگ های کاراته کشور تصریح کرد: پیکارهای هفته نخست از دور رفت لیگ آینده سازان کاراته کشور در شرایطی به پایان رسید که تیم باشگاه کاراته انقلاب قم در بخش کومیته با حساب 13بر هفت به برتری مقابل تیم شهید صافی گلپایگانی دست یافت اما بخش کاتا را با امتیاز هفت بر صفر واگذار کرد تا در مجموع با نتیجه 13 بر 14 مغلوب حریف شود.

وی در ادامه اظهار داشت: در فصل جاری پیکارهای لیگ کاراته قهرمانی باشگاه های کشور علاوه بر شرکت در لیگ آینده سازان، در لیگ جوانه ها نیز با نام تیم تهیزات رزمی سامکو حضور خواهیم داشت و امیدوار به فتح یکی از سکوهای قهرمانی مانند سال های قبل هستیم.

مربی تیم تجهیزات رزمی سامکو قم با بیان این مطلب که جوانان و نوجوانان باشگاه انقلاب قم در سال های گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ کشور شده اند، ادامه داد: در سال جاری بیشتر تمرکزمان را بر روی رده جوانه ها قرار داده ایم ولی در رده آینده سازان نیز از بازیکنان جویای نام استفاده کرده ایم تا در سال های آینده با استفاده از این نفرات، تیمی قدرتمند در رده سنی بزرگسالان داشته باشیم.

وی عنوان داشت: امسال تیم کاراته صنایع شهاب گاز سوز نیز که از تیم های موفق سال‌های قبل در رده‌های سنی پایه بوده است تنها در لیگ جوانه‌ها شرکت خواهد کرد و از حضور در لیگ آینده سازان انصراف داد، این در حالی است که سال گذشته تیم شهاب گازسوز قهرمان لیگ آینده سازان شده بود.

قدیمی در ادامه به اسامی نمایندگان استان قم در لیگ های کاراته قهرمانی جوانه ها و آینده سازان کشور اشاره کرد و افزود: تیم کاراته تجهیزات رزمی سامکو با ترکیب کمیل ابوالحسنی، امین شایگان، علی اکبر بختیاری، علی مرادی مهر، امیرحسین جانقلی، سعید خنی پور، علیرضا باقرزاده، غلامرضا حسینجانی، پوریا محمدی، خوشدونی فراهانی، علیرضا نجاتی، امیرحسین جوادی، حمیدرضا نجاتی، عباس کریمی، آصف رحیمی، علیرضا خدری، محمد امین سلطانی، ابراهیم کلانتر و صالح پور در لیگ شرکت کرده است.

وی یاد آور شد: در ترکیب تیم کاراته شهاب گازسوز نیز سجاد قنبری، محمد امین قنبری، محمد امین بستار، میلاد برفی، سیدمهدی حسینی، مهدی اکبریان، مهدی بیات، محمدرضا کفیلی، حمید زنگنه، باقر شهری، جواد زنگی آبادی، علی زنگی آبادی، محمد حسین زنگی آبادی و محمدمهدی رستمی حضور دارند.

قدیمی به ترکیب تیم باشگاه کاراته انقلاب قم نیز اشاره کرد و افزود: حسین ابراهیم زاده، محمدامین ابوالحسنی، سالار حیدری، محمد آهن کار، ابوالفضل ابراهیمی، مهدی عافیتی دلیر، مرتضی عواد نژاد، سجاد شمس، مرتضی بهجتی، علی نجفی، علیرضا شاه حسینی، مسعود رحیمی، علی زند، محمد رعیت پیشه، محمدمعین ابوالحسنی، مسعود ظهرابی و سجاد محبی فر عضو انقلاب در لیگ آینده سازان هستند.
 

کد خبر 2128049

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha