۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۰۲

عضو اصلاح طلب شورای شهر:

اعضای اصلاح طلب شورا با امضای حزب پای در عرصه رقابت گذاشته اند

اعضای اصلاح طلب شورا  با امضای حزب پای در عرصه رقابت گذاشته اند

عضو اصلاح طلب شورای شهر با بیان اینکه نمی دانم چه کسانی از طیف اصلاحات به قالیباف رای داده اند، گفت: هرکدام از اعضای اصلاح طلب شورا با امضای حزب پای درعرصه رقابت گذاشته اند بنابراین باید نسبت به رایشان پاسخگو باشند.

غلامرضا انصاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: من نمی‌دانم کدامیک از اعضای اصلاح طلب شورای شهر به آقای قالیباف رای داده اما آنها براساس حجت شرعی خودشان این انتخاب را انجام داده اند و نسبت به رایشان باید جوابگو باشند. البته رای هر فرد به دور از گرایشات سیاسی محترم است.

وی ادامه داد: برخورد با این افراد ممکن است از سوی احزاب آنها انجام شود اما واکنش به این موضوع به نظر حزب مطبوع این افراد بستگی دارد.

عضو اصلاح طلب شورای شهر افزود: لیست انتخاباتی اصلاح طلبان از سوی یک گروه چند نفره بسته شده است که باید به نظر آنها احترام گذاشت. معتقد به کار گروهی هستم و ممکن است در یک جمع چند نفره نظرات مختلفی وجود داشته باشد و اشتباه نیز رخ دهد. من خودم از طرف یک گروه به شورای هماهنگی معرفی شدم و در نهایت در لیست قرار گرفتم.

به گفته انصاری امروز دیگر بحث انتخابات شورا و شهردار تمام شده است و اعضای شورا برای اداره بهتر شهر باید به شهردار کمک کنند.

کد خبر 2132021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha