۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۷:۳۱

ادامه انتصابات مدیریتی در وزارت نفت/ بیات در پتروشیمی ماند

ادامه انتصابات مدیریتی در وزارت نفت/ بیات در پتروشیمی ماند

وزیر نفت با صدور احکام جداگانه‌ای اعضای جدید هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مشاور عالی وزیر نفت در امور طرح‌های صنعت نفت را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن نامدار زنگنه پس از انتصاب عباس شعری مقدم به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی و معاون وزیر نفت، اعضای جدید هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی را هم منصوب کرد.

بر این اساس وزیر نفت در احکامی جداگانه عبدالحسین بیات (مدیرعامل سابق شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، محمدحسن پیوندی مدیر سابق برنامه ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، داوود شاددل مدیرعامل اسبق شرکت بازرگانی پتروشیمی و عباس شعری‌مقدم مدیرعامل فعلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی را به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است: با عنایت به حسن تجربه، تدبیر و تخصص جنابعالی به استناد ماده 5 قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت و مواد 17 و 18 اساسنامه شرکت ملی صنایع ملی صنایع پتروشیمی، حسب اختیار تفویضی به اینجانب در جلسه مجمع عمومی این شرکت، به موجب این حکم به سمت عضو اصلی هیات مدیره برای سه سال منصوب می شوید.

زنگنه همچنین در نامه های جداگانه از زحمات علی محمد بساق زاده مدیر فعلی نظارت بر تولید و رمضان اولادی مدیر فعلی برنامه ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی به عنوان اعضای پیشین هیات مدیره شرکت ملی صنایع پتروشیمی قدردانی کرده است.

وزیر نفت همچنین با صدور حکم دیگری حبیب امینی فر را به عنوان مشاور عالی خود در امور طرح‌های صنعت نفت منصوب کرد.

امینی فر در زمان تصدی غلامحسین نوذری بر وزارت نفت هم به عنوان مشاور عالی وزیر در امور طرح‌های صنعت نفت مشغول به کار شده بود.

کد خبر 2132401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha