۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۴۴

به دنبال كشته و زخمي‌شدن 87 نفر در قم/

جلسه اضطراري مديريت بحران در قم تشکیل شد/ تجميع ارائه خدمات در بهشت معصومه(س)

جلسه اضطراري مديريت بحران در قم تشکیل شد/ تجميع ارائه خدمات در بهشت معصومه(س)

قم - خبرگزاري مهر: جلسه اضطراري ستاد مديريت بحران استان قم براي بررسي تصادف مرگبار در اتوبان قم – تهران لحظاتي پيش در استانداري قم به پايان رسيد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه اضطراري مديريت بحران در قم ساعت 5 و 30 دقيقه امروز در سالن امام رضا(ع) استانداري قم تشكيل شده و لحظاتي پيش به رياست حجت‌الاسلام عرب انصاري معاون سياسي امنيتي استاندار و حضور مسئولان برخي دستگاه‌هاي استان به پايان رسيد.

در اين جلسه مقرر شد به منظور سهولت در رسيدگي به وضعيت كشته شدگان حادثه همه مراحل قانوني شامل ثبت شكايت، پيگيري امورات مربوط به بيمه و موارد مربوط به اين تصادف در محل سازمان بهشت معصومه انجام شود.

در اين راستا نمايندگان استاندار، دادستان، نيروي انتظامي، ثبت احوال، پزشكي قانوني و اورژانس در محل سازمان بهشت معصومه(س) حاضر خواهند شد.

بديهي است با توجه به عدم امكان شناسايي سطحي كشته شدگان اين حادثه، همه مراحل علمي شناسايي متوفيان با اولويت در دستور كار پزشكي قانوني قرار گرفت.

در اين جلسه حجت‌الاسلام عرب انصاري رئيس اين جلسه ضمن ابلاغ پيام تسليت پيريايي استاندار قم اظهار كرد: استاندار قم شخصا از اولين دقايق وقوع اين حادثه در صحنه حاضر شده و مديريت صحنه را به عهده گرفته بود و بر لزوم شناسايي دقيق علت وقوع اين حادثه و رسيدگي به مجروحان تاكيد كرد.

وي ضمن عرض تسليت به بازماندگان گفت: تقاضا مي‌شود بازماندگان اين حادثه در انتقال اجساد سعه صدر داشته باشند تا شناسایی و انتقال اجساد به دقت انجام شود.

در اين جلسه مقرر شد با توجه با اينكه تعدادي از مصدومان اين حادثه دلخراش از خردسالان هستند تدابير لازم براي نگهداري و مشاوره مجروحان توسط سازمان بهزيستي قم تا مراجعه بازماندگان به قم، انجام شود.

همچنين امكانات رفاهي لازم براي اسكان و پذيرايي بازماندگان تا دريافت اجساد در سازمان بهشت معصومه(س) مهيا مي‌شود.

 

کد خبر 2132540

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha