۲۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۴:۱۷

میرنظامی خبر داد:

توقیف رب گوجه فرنگي، روغن زيتون و آبليموي غير استاندارد در استان مرکزی

توقیف رب گوجه فرنگي، روغن زيتون و آبليموي غير استاندارد در استان مرکزی

اراک - خبرگزاری مهر: مدير كل استاندارد استان مركزي از توقیف رب گوجه فرنگي سالار انديشه، روغن زيتو ن رودبارك و آبليموي دست چين که به صورت غير استاندارد دربازارهای مصرف استان مرکزی توزیع شده است خبر داد.

سيد سعيد ميرنظامي مدني در گفتگو با خبرنگار مهر  از طرح نظارت محصولات عرضه شده در بازار  خبر داد و اظهار داشت: با بازرسي هاي انجام شده ازكالاهاي سطح بازار مصرف استان ،بازرسان اين اداره كل 12 سطل 5 كيلويي رب گوجه فرنگي با نام تجاري سالار انديشه را توقيف شد.

وی با بیان اینکه بسته بندي رب گوجه فرنگي در ظروف پلي پروپيلن ممنوع  است تصریح کرد: بازرسي ها از تمامي  نمايشگاهها و اصناف ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف ،علاوه بر جمع آوري و توقيف ، پرونده ها به مراجع قضايي ارجاع مي شود.

ميرنظامي مدني مدير كل استاندارد استان مركزي اظهار داشت:  با توجه به نامه سازمان ملي استاندارد ايران در خصوص ممنوعيت توزيع و عرضه روغن زيتون رودبارك با نشان استاندارد جعلي و كيفيت پايين ، بازرسان اين اداره كل 122 شيشه يك ليتري از محصول مذكور رااز فروشگاهاي سطح شهر اراك توقيف نمودند.

وي افزود:  بعد از توقيف محصولات مهلتي 10 روزه جهت عودت و ارائه مستندات به اين اداره كل داده مي شود كه در صورت مسامحه نسبت به جمع آوري و پلمپ محصولات و انبار ها اقدام و پرونده به مراجع ذيصلاح قضايي  ارسال مي گردد.

مدير كل استاندارد استان مركزي با بیان اینکه با بازرسي  هاي انجام شده ازكالاهاي سطح بازار مصرف استان ،بازرسان اين اداره كل 156  آبليمو با نام هاي تجاري دست چين را کشف کردند تصریح کرد: در اين بازرسي تعداد 28 آبليموي شيشه اي ، 31آبليموي دو و نيم ليتري و 11  آبليموي يك و نيم ليتري ، 11 عدد يك ليتري و 75 عدد نيم ليتري توقيف شد.

مير نظامي اعلام داشت: ازرسي ها از تمامي  نمايشگاهها و اصناف ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف ،علاوه بر جمع آوري و توقيف ، پرونده ها به مراجع قضايي ارجاع مي گردد .

مير نظامي اعلام داشت : مصرف كنندگان محترم در صورت بروز هر گونه شكايات و يا پيشنهادات ،موارد را به سامانه تلفني ۱۵۱۷ و يا سامانه ملي رسيدگي به شكايات استاندارد به آدرسwww.isiri.org.ir اعلام نمايند و در صورت خريد اين گونه محصولات سريعاٌ نسبت به عودت آن اقدام و در صورت عدم تحويل از سوي فروشندگان نسبت به مراجعه به اداره كل استاندارد اقدام نمايند.

 

کد خبر 2134203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha