۲۲ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۴۵

عمران زاده:

داوری عامل باخت استقلال مقابل ذوب‌آهن بود

داوری عامل باخت استقلال مقابل ذوب‌آهن بود

اصفهان – خبرگزاری مهر: مدافع تیم استقلال تهران گفت: دلیل اصلی باخت استقلال مقابل ذوب‌آهن داور مسابقه بود که پنالتی‌های ما را ندید.

به گزارش خبرنگار مهر، حنیف عمران‌زاده شامگاه پنجشنبه بعد از باخت تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: باید بگویم داور مسابقه در نتیجه این بازی تاثیرگذار بود و باخت ما در بازی با ذوب‌آهن به دلیل داوری و قضاوت ضعیف داور بود.

وی با بیان اینکه بازیکنان استقلال عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند، تصریح کرد: ما موقعیت‌های بسیاری داشتیم اما از موقعیت‌های خود مقابل ذوب‌آهن استفاده نکردیم و همین مسئله باعث شد که تیم ما شکست بخورد و امتیاز این بازی را از دست بدهد.

مدافع ذوب‌آهن با بیان اینکه ذوب‌آهن از موقعیت‌های اندک خود استفاده کرد، تصریح کرد: تیم ذوب‌آهن در این مسابقه با استفاده از یک موقعیت 30 درصدی، به گل رسید اما ما ده‌ها موقعیت دیگر را از دست دادیم.

وی بیان داشت: داور این مسابقه در شکست ما نقش بسیاری داشت زیرا دو پنالتی ما را ندید و باعث شکست تیم استقلال شد که این مسئله بر کار بازیکنان ما تاثیر بسیاری گذاشت.

عمران‌زاده اضافه کرد: این دو صحنه کاملا واضح بود و داور می‌توانست این صحنه‌ها را پنالتی بگیرد که این کار را نکرد و تیم ما مقابل ذوب‌آهن به این دلیل شکست خورد.

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر با پیروزی دو بر صفر ذوب‌آهن به پایان رسید.

 

کد خبر 2134489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha